Początek nowej historii CD-Action – start emisji akcji

Informacja Prasowa - 31.08.2020
286

Początek nowej historii CD-Action – start emisji akcji

Początek nowej historii CD-Action – start emisji akcji

Magazyny CD-Action i PC Format rozpoczynają emisję akcji, dzięki której każdy może stać się współwłaścicielem tych kultowych marek oraz wspomóc ich rozwój.

Głównym zamierzeniem zbiórki jest pozyskanie środków, które przeznaczone zostaną na uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW kompatybilnych ze wszystkimi urządzeniami, a także zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru działalności. Kolejny cel to stworzenie kompleksowo wyposażonego studia do produkcji materiałów wideo oraz rekrutacja kreatywnej ekipy, która wesprze redakcję w regularnym dostarczaniu interesujących i angażujących treści. Zebrane środki pozwolą też na powrót do wysokich standardów jakości, jakie cechowały CD-Action i PC Format przed laty, poszerzenie kanałów dystrybucji oraz przygotowanie dla czytelników atrakcyjnej oferty prenumeraty.

Pierwszy numer CD-Action wydany przez Fantasyexpo, który właśnie się ukazał, to początek zmian na lepsze. Dzięki emisji akcji jeszcze szybciej uda nam się przywrócić jakość, której sami od siebie oczekujemy, i postawić kolejne, zdecydowane kroki w rozwoju magazynu, serwisu oraz kanału YouTube – mówi Dawid Bojarski, redaktor naczelny CD-Action.

Link do filmu na YT: https://youtu.be/sOocMhDOsug

Akcja crowdfundingowa pozwalająca stać się współwłaścicielem magazynów uruchomiona została pod adresem nowecdaction.pl. Na stronie znaleźć można wszystkie szczegóły dotyczące tej inwestycji – przede wszystkim model i cele biznesowe, a także informacje na temat składu nowej redakcji kierowanej przez Dawida Bojarskiego.

Emisja akcji organizowana jest przez agencję Fantasyexpo, która utworzyła nową spółkę Gaming Tech Esports Media SA, by realizować cele obu marek (CD-Action oraz PC Format). Stanowisko prezesa w GTEM SA objęła Lidia Ukleja, która jest związana z CD-Action od ponad 15 lat.

Plany są ambitne, jednak jestem przekonany, że z zespołem, który udało nam się skompletować, działania te się powiodą – zapewnia Krzysztof Stypułkowski, Co-Founder Fantasyexpo. – Aktualnie chcemy pozyskać środki, które umożliwią nam szybki start i realizację postawionych celów. Wierzymy, że emisja akcji pomoże nam nadrobić stracony czas, kiedy oba tytuły praktycznie stały w miejscu. Po osiągnięciu tego na pewno nie spoczniemy na laurach. Dalej będziemy musieli dbać o rozwój i śledzić trendy, które w tej branży postępują bardzo szybko. Nie możemy dopuścić do sytuacji, w której doprowadzimy do kolejnej stagnacji tych brandów. Ideą jest rozwój obu marek tak, by przetrwały kolejne dekady i aby to one wyznaczały trendy w swojej dziedzinie.

Spółka wyceniana jest na 8 000 000 PLN. W ręce Inwestorów trafi 15,62% akcji na łączną kwotę 1 250 000 PLN. Akcje będą do kupienia w jednej serii, a maksymalny czas ich emisji to trzy miesiące.

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...