Po tym możesz poznać dobrego ubezpieczyciela – kampania internetowa PZU

Informacja Prasowa - 25.11.2019
145

Po tym możesz poznać dobrego ubezpieczyciela – kampania internetowa PZU

Już dzisiaj PZU rozpoczyna swoją kolejną kampanię marketingową. Prezentuje w niej liczne inicjatywy społeczne realizowane i przekonuje, że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym i czynią dobro.

Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem.  W kampanii prezentujemy  PZU  nie tylko w kontekście ubezpieczeń,  ale przede wszystkim  podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na  co dzień naszych klientów– mówi  Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

 

Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, z których powszechnie znane jest PZU. W spocie  reklamowym przedstawione zostaną konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak urządzenie PZU GO – wspierające bezpieczeństwo kierowców,  poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze – oraz niesienie pomocy poszkodowanym
w trakcie  kataklizmów.


– Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to,  aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką.  To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy  jako duża firma ubezpieczeniowa daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy – 
mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem w PZU.

 

Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom. Kampania potrwa od 25 listopada tego roku do 21 stycznia 2020r. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem https://blog.pzu.pl/wiecej.

 

 

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...