Platforma Domodi świętuje 10. urodziny!

Informacja Prasowa - 02.08.2021
70

Platforma Domodi świętuje 10. urodziny!

Platforma Domodi świętuje 10. urodziny!

Konkursy, ekskluzywne wywiady, eventy, podsumowanie ostatniej dekady mody, pierwszy online’owy fashion show oraz lookbook marki. Tak swoje 10. urodziny będzie w tym roku świętować platforma modowa Domodi.pl. Serwis działa od 2011 roku i przez ostatnie 10 lat zgodnie ze swoją misją „inspiruje i pomaga w modowych wyborach jak nikt inny”, zyskując miano największego serwisu e-commerce fashion w Polsce. Dziś Domodi inauguruje swój jubileusz, który zamierza hucznie celebrować wraz z użytkownikami, partnerami i polskim środowiskiem modowym.

Dekada Mody Domodi

Już za chwilę Domodi.pl rusza z pierwszymi niespodziankami, które przygotowało z okazji swojego 10-lecia. Taki okrągły jubileusz to też idealny moment na podsumowanie ostatniej dekady działalności platformy. Domodi zaczynało jako mały, wrocławski start up. Dzięki znalezieniu niszy na rynku, platforma dynamicznie rozwijała się, aby w 2018 roku stać się częścią Holdingu Wirtualnej Polski, a w 2019 najbardziej rozpoznawalną wyszukiwarką modową w Polsce (ranking Rzeczpospolita, 2019)” – komentuje Rafał Warecki, CEO Grupy Domodi. Był to ważny czas dla marki, która w tym czasie przeprowadziła zmiany wizerunkowe. Obok całościowego rebrandingu Domodi, w media planie pojawiła się pierwsza kampania telewizyjna i współpraca z Top Model. Gdy w 2020 pandemia zaskoczyła wszystkich, w tym także branżę fashion, Domodi nie zwolniło tempa. W styczniu ukazało się ekskluzywne wydawnictwo – „Słownik mody”, które marka współtworzyła z 22 osobowościami z polskiego środowiska modowego. Tego samego roku powołała także do życia magazyn Clue – niezależne wydawnictwo skupiające szerokie spojrzenie na e-commerce oraz branżę fashion.

“2021 to rok 10. urodzin Domodi, dlatego ponownie planujemy duży krok w życiu marki – już jesienią odbędzie się pierwszy online’owy event modowy, a poza nim moc niespodzianek i atrakcji z okazji 10-lecia platformy” – zdradza Martyna Głowińska-Gryglewska, Marketing & PR Manager Grupy Domodi.

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...