PKP Intercity poszukuje agencji eventowej

Redakcja PR - 13.09.2018
240

PKP Intercity poszukuje agencji eventowej

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie dla niej usług eventowych. Z wybraną firmą będzie pracować na zasadzie obsługi ramowej.

Agencja, którą wybierze przewoźnik będzie obsługiwać PKP Intercity przez rok, począwszy od 1 listopada br. Może zostać przedłużona maksymalnie o 6 kolejnych miesięcy. Do jej zadań należeć będzie m.in. przygotowanie i realizacja tzw. eventu taborowego (np. prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja), eventów wizerunkowych (promocja wizerunku marki np. eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), akcji promocyjnych wspierających kampanie, niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media, imprezy cykliczne itp. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 1 października.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...