PKN ORLEN szuka agencji do stworzenia nowej platformy komunikacyjnej

Redakcja PR - 10.05.2017
107

PKN ORLEN szuka agencji reklamowej do stworzenia nowej platformy komunikacyjnej

PKN ORLEN szuka agencji, która przygotuje nową platformę komunikacji wizerunkowej oraz produktowej. Koncern zaprasza zainteresowane agencje do zgłoszeń w trybie RFI (Zapytanie o informację). Oferty przyjmowane są do 22 maja do godziny 10:00. 

Jak czytamy na stronie platformy zakupowej Orlenu, RFI stanowi etap preselekcji agencji, po którym zostanie stworzona lista maksymalnie 7 dostawców, do których trafi zapytanie ofertowe i brief (RFP). Wszystkie wybrane w tym etapie agencje otrzymają wynagrodzenie w wysokości 5 tysięcy złotych.

Do składania ofert PKN ORLEN zaprasza agencje istniejące na rynku od 2014 roku, które mają na koncie zrealizowane minimum 3 kampanie z wykorzystaniem spotów TV i internetu, o budżecie co najmniej pół miliona złotych.

Szczegóły na stronie platformy zakupowej PKN ORLEN.

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...