string(98) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/05/Orlen-1200x500.png');"
string(72) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/05/Orlen-1200x500.png"
PKN ORLEN szuka agencji reklamowej do stworzenia nowej platformy komunikacyjnej
PKN ORLEN szuka agencji, która przygotuje nową platformę komunikacji wizerunkowej oraz produktowej. Koncern zaprasza zainteresowane agencje do zgłoszeń w trybie RFI (Zapytanie o informację). Oferty przyjmowane są do 22 maja do godziny 10:00.
Jak czytamy na stronie platformy zakupowej Orlenu, RFI stanowi etap preselekcji agencji, po którym zostanie stworzona lista maksymalnie 7 dostawców, do których trafi zapytanie ofertowe i brief (RFP). Wszystkie wybrane w tym etapie agencje otrzymają wynagrodzenie w wysokości 5 tysięcy złotych.
Do składania ofert PKN ORLEN zaprasza agencje istniejące na rynku od 2014 roku, które mają na koncie zrealizowane minimum 3 kampanie z wykorzystaniem spotów TV i internetu, o budżecie co najmniej pół miliona złotych.
Szczegóły na stronie platformy zakupowej PKN ORLEN.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...