Piotr Sroka awansuje na stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Walk Creative
Informacja Prasowa - 17.11.2022Dotychczas pełnił funkcję Client Service Directora.
Piotr Sroka awansuje na stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Walk Creative
Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo – digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital. Dotychczas pełnił funkcję Client Service Directora.
Do nowych obowiązków Sroki należy analizowanie wyników finansowych i sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w całej spółce oraz weryfikowanie wszystkich projektów, zarówno tych bieżących, jak i związanych z procesem pozyskiwania nowych Klientów. Wraz ze zmianą stanowiska objął nadzór także nad działami Social Media, Digital, Techno oraz Media. Ponadto odpowiada aktualnie za rozwój oferty produktów Walk Creative oraz wyznaczanie i realizację planów długo i krótkoterminowych.
Piotr Sroka z branżą marketingową związany jest od niemal 20 lat. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował w agencji reklamowej San Markos, pełniąc funkcje Brand Managera a następnie Brand Directora. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Change Integrated czy Banah Group. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie American Restaurant, gdzie m.in. tworzył nową strategię marketingową sieci Pizza Hut. Podczas kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdej kategorii: od farmacji, przez retail po motoryzację. Specjalizuje się w zintegrowanych kampaniach 360.
Nie tylko dotychczasowe doświadczenie Piotra, ale też umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami, zdolności analityczne oraz nieustanne szukanie nowych rozwiązań i wyciąganie trafnych wniosków sprawiły, że ten awans, był oczywistą decyzją – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative