Piotr Należyty dyrektorem marketingu Runmageddonu

Redakcja PR - 12.08.2017
286

Piotr Należyty dyrektorem marketingu Runmageddonu

Piotr Należyty, zajmujący wcześniej stanowiska kierownicze w znanych polskich klubach sportowych, został dyrektorem ds. marketingu w Runmageddonie.


Będzie odpowiedzialny za rozwój departamentu i bieżące zarządzanie działami komunikacji digitalowej, Public Relations, biurem obsługi klienta, współpracy z klubami oraz zespołem kreatywnym. Runmageddon to największy cykl biegów przeszkodowych w Polsce i jeden z liderów rynku europejskiego.

Piotr Należyty posiada szerokie kompetencje w branży biznesu sportowego. Przez ostatnie blisko cztery lata, zajmował stanowisko prezesa zarządu klubu siatkarskiego PlusLigi, Trefla Gdańsk SA. Wcześniej odpowiadał za sponsoring w klubie piłkarskim Wisła Kraków SA. 
i zarządzał działem marketingu i komunikacji w Piaście Gliwice SA.

Uczestniczył także w licznych konferencjach i spotkaniach branżowych marketingu sportowego. W trakcie pracy dla Trefla Gdańsk, Należyty był odpowiedzialny za kompleksową przebudowę organizacji i wytyczenie nowej strategii rozwoju spółki. W tym czasie o 70% wzrósł budżet klubu, a oglądalność telewizyjna meczów zwiększyła się z 2,5 mln do 6 mln telewidzów.

– Runmageddon przyśpiesza, rozwija się coraz szybciej. Runmageddon to nie tylko najbardziej ekstremalny cykl biegów z przeszkodami w Europie ale to również dynamiczna, silna i prestiżowa marka z pogranicza aktywności sportowej i lifestyle’u. Przy tej skali i tempie rozwoju potrzebujemy coraz większej liczby uznanych fachowców. Zamierzam zbudować w Runmageddonie jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych teamów na rynku polskiego marketingu sportowego. Piotr dobrze wpisuje się w naszą wizję rozwoju i dynamikę działalności. Potrzebujemy osób 
o szerokich kompetencjach i wszechstronnych doświadczeniach, nie ograniczonych do jednej dyscypliny – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

Należyty będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity.

– Runmageddon to w mojej opinii najbardziej ekscytujący projekt marketingu sportowego w Polsce. To nie tylko lider i legenda wśród sportów biegowych ale ogromny potencjał. Pięćdziesiąt tysięcy startujących w tym roku i blisko trzystutysięczna, niezwykle zaangażowana i silnie związana z marką społeczność. Runmageddon budzi tylko i wyłącznie pozytywne emocje, łączy ludzi i pomaga rozwijać samego siebie, przełamywać własne słabości. A to co w nim najbardziej fascynującego – jest w mojej opinii nadal w początkowej fazie wzrostu. Celem wszystkich w organizacji jest ten potencjał dobrze wykorzystać – dodał Piotr Należyty. 

 

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...