Pijąc wodę wspierasz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

Informacja Prasowa - 10.08.2016
144

Od 11 sierpnia do 7 września kupując w Kauflandzie wodę Nestlé Pure Life, wspierasz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

Od 11 sierpnia do 7 września kupując w Kauflandzie wodę Nestlé Pure Life, wspierasz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Z każdej kupionej butelki 1 grosz zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom przebywającym w Rodzinach SOS.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce funkcjonuje w Polsce od 32 lat. W ramach swojej działalności pomaga dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. SOS Wioski Dziecięce to osiedla 12-14 domów zamieszkałe przez Rodziny SOS, czyli małżeństwa lub samotne matki otaczające opieką 6 – 8 dzieci. Najczęściej wychowują się tutaj liczne rodzeństwa, które dzięki działalności Stowarzyszenia mogą razem dorastać i na co dzień dawać sobie wzajemne wsparcie.

Sierpień to miesiąc szczególnie trudny dla Rodzin SOS. Wakacje dobiegają końca i lada dzień dzieci rozpoczną naukę w szkole, co wiąże się z dużymi wydatkami na szkolną wyprawkę. To ważne, by dzieci pozostające w rodzinach zastępczych mogły z uśmiechem uczestniczyć w inauguracji nowego roku, wiedząc, że mają komplet książek i przyborów szkolnych. Poprzez udział w akcji organizowanej przez sieć Kaufland i markę Nestlé Pure Life, możemy aktywnie wesprzeć je w tym ważnym dniu, zapewniając im równy start i szansę na lepszą przyszłość.

W ubiegłym roku Kaufland został partnerem strategicznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Od tamtej pory regularnie wspiera je przekazując pomoc zarówno finansową, jak i rzeczową. W tegorocznej akcji partneruje mu marka wody źródlanej Nestlé Pure Life, znana ze swojej działalności na rzecz ochrony środowiska. Oprócz działań ukierunkowanych na oszczędzanie wody w swoich fabrykach, angażuje się także w działalność edukacyjną. Tylko w tym roku wolontariusze – pracownicy Nestlé, przeszkolili 1924 dzieci w zakresie ochrony zasobów wody w ramach tzw. „Wodnych Lekcji”.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...