Pierwszy polski dystrybutor cyfrowy rekomendowany przez Spotify

Informacja Prasowa - 12.05.2021
192

Pierwszy polski dystrybutor cyfrowy rekomendowany przez Spotify

Pierwszy polski dystrybutor cyfrowy rekomendowany przez Spotify

Independent Digital to pierwszy dystrybutor cyfrowy z Polski i Europy Środkowej, który został umieszczony na liście rekomendowanych partnerów Spotify. Dołączenie do tego grona potwierdza, że polska firma spełnia najwyższe standardy szwedzkiego serwisu streamingowego.

Spotify informuje, że dystrybutorzy znajdujący się wśród rekomendowanych partnerów wyróżniają się między innymi: transparentnym sposobem rozliczeń, profesjonalnym przygotowaniem metadanych wprowadzanych do serwisów utworów, wiedzą i umiejętnościami w zakresie prowadzenia profili artystów oraz dostępem do pełnej analityki serwisu.  ID dołączył do rekomendowanych partnerów w drugim kwartale 2021 roku.

„To firmy, które wdrożyły rozwiązania zapobiegające naruszeniom i działające zgodnie z naszymi dobrymi praktykami” – informuje serwis streamingowy.

„Metadane utworu to, upraszczając, jego opis i informacje dodatkowe. Dobrze przygotowane zwiększają szanse piosenek czy podcastów na dotarcie do odbiorców. Dystrybutorzy rekomendowani przez Spotify, nie poprzestają na dostarczeniu utworów do serwisu, ale promują twórców między innymi poprzez wsparcie przy prowadzeniu ich profili, zarządzaniu playlistami czy wykorzystaniu społecznościowego potencjału serwisu Spotify. Wspieramy też Klientów w optymalnym wykorzystaniu narzędzi promocyjnych dostępnych w Spotify for Artists” – mówi Yossarian Malewski z Independent Digital – „Wgląd w analitykę i umiejętne jej odczytanie pozwala przede wszystkim na precyzyjne rozliczenie odsłuchań danego twórcy (lub zespołu), ale też pomaga twórcom w planowaniu dalszych kroków artystycznych czy tras koncertowych” – dodaje.

Spotify to obecnie najpopularniejszy muzyczny serwis streamingowy na świecie, korzysta z niego ponad 345 milionów słuchaczy. Funkcjonuje w dwóch głównych modelach biznesowych – płatnej subskrypcji (155 milionów subskrybentów) i darmowej opcji z reklamami (190 milionów użytkowników). W ostatnich latach Spotify postawiło na rozwój sieci podcastów kupując trzy firmy zajmujące się podcastami – Anchor, Parcast oraz Gimlet. W 2021 roku szwedzki serwis zapowiada wprowadzenie wysokiej jakości dźwięku (w usłudze Spotify HiFi), ekspansję na 85 nowych rynków i rozbudowę funkcji społecznościowych serwisu.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...