Pierwsza w Polsce kampania z wirtualną influencerką stworzona w technologii CGI ze wsparciem AI
Informacja Prasowa - 14.03.2024Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano znaną m.in. na TikToku - Meta Queen
Douglas we współpracy z MullenLowe Warsaw, studiem Truskavka i Krzysztofem Kujawskim z Humanverse, wprowadza innowacyjną kampanię promującą nową maskarę Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.
Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano znaną m.in. na TikToku – Meta Queen. Ta nowatorska inicjatywa łączy świat tradycyjnego makijażu z nowoczesnymi trendami w marketingu influencerów. Poprzez wykorzystanie wirtualnej postaci, kampania nawiązuje do dynamicznie rozwijającego się świata mediów społecznościowych, gdzie influencerzy odgrywają coraz ważniejszą rolę w promocji produktów kosmetycznych.
– Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beuaty – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications & Content.
W tym celu agencja MullenLowe Warsaw przygotowała 30-sekundowy film, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta. Meta Queen, pierwsza polska wirtualna inflencerka przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po. Wideo promujące nową masakrę marki Douglas Collection można śledzić na kanale Meta_Queen na TikToku, social mediach własnych Douglas oraz na Youtube: https://youtu.be/Fwqstmx0GFg. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka, a postać Meta Qeen opracował Krzysztof Kujawski, video director Humanverse.