Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa dla suplementu diety ViVita – Energia i Ochrona z ambasadorką marki Ewą Chodakowską

Redakcja PR - 07.02.2018
29

Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa dla suplementu diety ViVita – Energia i Ochrona z ambasadorką marki Ewą Chodakowską

5 lutego rozpoczęła się telewizyjna kampania dla suplementu diety ViVita –Energia i Ochrona. Główną bohaterką spotu jest ambasadorka i współtwórczyni marki Ewa Chodakowska.

ViVita – Energia i Ochrona to suplement diety stworzony przez Polpharmę we współpracy z Ewą Chodakowską. Zawiera specjalnie dobraną kompozycję składników (ekstraktów roślinnych, witamin, minerałów oraz koenzymu Q10), które posiadają właściwości antyoksydacyjne (oliwka, witamina E), adaptogenne (eleuterokok), wspomagające odporność (oliwka, cynk, witamina D, A) i dodające witalności (żeń-szeń).

Spot pokazuje Ewę Chodakowską w różnych sytuacjach codziennych – podczas pracy, spotkań ze znajomymi, w podróży – i podkreśla wyjątkowe działanie produktu, nawiązując do dobrego samopoczucia, wytrzymałości na stres, wzmacniania odporności i dodawania energii.

Kampania telewizyjna potrwa do końca marca i obejmuje kanały ogólnopolskie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz kanały tematyczne TVP, Polsatu i TVN. Działania w TV poprzedzone były kampanią radiową (listopad-grudzień 2017) oraz działaniami digital i social (cały 2017 rok). Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Lemon, za planowanie i zakup mediów: Dentsu, za promocję w kanałach social: 121PR.

Spot można także zobaczyć na YouTube: https://youtu.be/5dE1J7RxiNs

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...