PEPCO wraz z GREY Group Poland dynamicznie rozwija biznes na rynku CEE

Informacja Prasowa - 11.12.2017
183

PEPCO wraz z GREY Group Poland dynamicznie rozwija biznes na rynku CEE

Międzynarodowa sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych PEPCO kontynuuje swoją ekspansję w kolejnych krajach CEE. W grudniu został otwarty pierwszy sklep na Litwie, a w pierwszym półroczu 2018r. planowane są otwarcia sklepów na Łotwie i Estonii. Za całościową koordynację działań komunikacyjnych na nowych rynkach odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland.

GREY zapewnia PEPCO kompleksową obsługę marketingową w Europie Środowo-Wschodniej od czerwca 2016 roku. Odpowiedzialna jest za działania komunikacyjne w mediach tradycyjnych i internecie, shopper marketingu, produkcję reklam oraz planowanie i zakup mediów.

PEPCO to europejska sieć dyskontów, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Obecnie posiada ponad 1266 sklepów, w tym 769 w Polsce.

 

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...