Paweł Olszański na czele 4 działów agencji K2.
Paweł Olszański na czele 4 działów agencji K2.
Z początkiem stycznia Paweł Olszański, dotychczasowy Head of PMO w agencji K2, objął nowo powstałe stanowisko – Head of Digital Products & Services, przejmując odpowiedzialność biznesową za technologiczną i produktową część agencji. Będzie raportować do CEO agencji, Krystyny Szlassy.
Paweł Olszański zaopiekuje się działami IT, Product Designu, Analityki i PMO. Będzie odpowiadał za nową strategię firmy w tych obszarach oraz odświeżenie oferty agencyjnej.
– Jestem przekonany, że ścisła współpraca między tymi czterema działami, na nowo określonych zasadach, pozwoli nam tworzyć i rozwijać jeszcze lepsze produkty cyfrowe dla naszych klientów – komentuje swój awans Olszański.
Paweł z K2 związany jest od blisko 6 lat. Przez ostatnie 2 tworzył i rozwijał zespół specjalistów pracujących m.in. w metodykach zwinnych, przyczyniając się tym samym do dużego rozwoju biznesu w tym obszarze. Zarządzał rozbudowanymi projektami dla takich klientów jak Google, Orlen, szwajcarski bank Pictet, WWF, PKO BP, Janssen, Volkswagen, czy Desperados, w ramach których powstawały zarówno złożone strony internetowe jak i serwisy transakcyjne banków.