Patrycja Hatalska odpowiedzialna za dalszy rozwój komunikacji lifestylowej w 38Content Communication

Informacja Prasowa - 07.03.2023
133

Hatalska będzie nadzorowała dalszy rozwój komunikacji lifestylowej

Do 38Content Communication dołączyła Patrycja Hatalska, która jako lider jednego z zespołów będzie nadzorowała dalszy rozwój komunikacji lifestylowej w 38Content Communication. Doświadczona managerka objęła stanowisko Group Account Managera. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za budowanie nowych kompetencji w 38Content Communication, o których poinformujemy wkrótce.

Patrycja Hatalska  przez kilkanaście lat była Dyrektorem Marketingu i PR, m.in. w Vistula Retail Group S.A., gdzie odpowiadała za budowanie takich marek jak Vistula, Wólczanka, W.KRUK i prowadzenie działań marketingowych dla luksusowej marki zegarkowej Rolex w Polsce. Wcześniej związana z branżą FMCG (Heinz, Pudliszki) i farmaceutyczną (Roche Pharmaceuticals). Patrycja posiada ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, strategii marketingowej, a także w rozwoju e-commerce i w zakupie mediów. Jest specjalistką od marek premium. Posiada tez kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego.

– Branża PR stale ewoluuje, dostosowując się zarówno do potrzeb klientów, jak i odbiorców. W tym ujęciu PR produktowy potrzebuje nowego, strategicznego podejścia. Wymaga wpisania go w zmieniające się potrzeby mediów tradycyjnych oraz odpowiedniego usytuowania w nowych mediach. Zależy nam także na budowie zaangażowanego podejścia do marek i tworzenia kampanii Human2Human, w których liczy się człowiek. Patrycja jest osobą, która idealnie łączy wiedzę o produkcie z jego sukcesem biznesowym – to bardzo doby prognostyk działań, którymi będzie zarządzać w 38Content Communication – powiedziała Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do 38Content Communictaion. Mam nadzieję, że moje doświadczenie będzie wartością dodaną dla obecnych i przyszłych Klientów Agencji w zakresie obsługi marek lifestylowych i przyniesie im wymierne korzyści w postaci silnej pozycji na rynku. Od początku mojej kariery pasjonuje mnie budowanie marek z naciskiem na ich silną przewagę nad konkurencją. Wierzę, że z dobrze przemyślaną strategią, z każdej marki można zrobić „najlepszą”, a jej produkt pierwszym wyborem w swojej kategorii – powiedziała Patrycja Hatalska, Group Account Manager w 38Content Communication.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...