Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do Brand New Galaxy

Informacja Prasowa - 30.01.2018
0

Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do Brand New Galaxy

Patrycja Bruź – Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do Zarządu Brand New Galaxy, niezależnej platformy integrującej smart business solutions w obszarze marketingu i technologii. Bruź – Soniewicka obejmie rolę Chief Operating Officera BNG i będzie odpowiadać za budowanie synergii pomiędzy podmiotami BNG, zarówno w operacyjnym działaniu platformy jak i w strategii długoterminowej. Kłos dołącza w roli Managing Partnera BNG i będzie odpowiadał za business development całej platformy, koncentrując się na umacnianiu oferty BNG na rynku międzynarodowym oraz na rozwiązaniach pozwalających na skalowanie biznesu. Bruź-Soniewicka i Kłos będą w tandemie odpowiadać za obszar pozyskiwania nowych projektów do BNG – analizę potencjalnych podmiotów, które są komplementarne wobec już istniejących na platformie oraz za prowadzenie procesów weryfikacji i włączania nowych projektów do BNG.

– Potencjał polskiego rynku, jeśli chodzi o rozwiązania w obszarze marketingu i technologii, jest olbrzymi. Ta wartość jest sumą potencjałów ludzi, którzy w swoich specjalistycznych dziedzinach osiągnęli status prawdziwych ekspertów. BNG agreguje kompetencje tych najlepszych i stwarza im warunki nie tylko do rozwoju, ale też zapewnia i stymuluje powstawanie przestrzeni na ich pomysły oraz inicjatywę. Finalizujemy rozmowy z nowymi podmiotami, które dołączą do BNG 
w tym kwartale. Jesteśmy też otwarci na kolejne, ciekawe i odważne projekty, dla których portfolio kompetencji BNG może stanowić strategiczny akcelerator wzrostu. Chcemy, aby unikalny zestaw rozwiązań wchodzących w skład platformy, był realną alternatywą dla standardu obecnie dostępnego na rynku międzynarodowym – mówi Kacper Kłos, Managing Partner Brand New Galaxy.

Model biznesowy BNG jest konkurencyjny dla dużych sieciowych graczy na rynku komunikacji marketingowej, ale też dla małych wyspecjalizowanych Agencji komunikacyjnych, technologicznych czy konsultingowych. Platforma dostarcza bowiem zarówno specjalistyczne rozwiązania typu E-commerce jak i szerokie zintegrowane modele obsługowe
(stała obsługa multikanałowych kampanii.

– Podoba mi się otwartość i świeżość tego konceptu, szczególnie, że na rynku komunikacyjnym niewiele jest miejsc, w których czuć energię innowacyjnego myślenia o usługach komunikacyjnych. A przecież żyjemy w czasach Amazona, Google’a, czy Ubera, które pokazują jak inaczej myśleć o Kliencie/Konsumencie/Userze. Współtworzenie miejsca, które jest o przyszłości, jest dynamiczne
i oferuje usługi oraz rozwiązania biznesowe, które przełamują stare modele działania to dla mnie najbardziej pociągający element nowej rzeczywistości. Przez ostatnich 15 lat przyglądałam się z bliska jak działa korporacyjny świat, pracując dla dużych sieciowych Agencji. Wiem, co mi się w tym świecie podobało, a co uwierało. Chcę iść z tą wiedzą krok dalej. Kluczowe w nowej przygodzie będzie to z kim i w jakim standardzie pracujemy, bo to przekłada się w 100% na jakość produktu, który oferujemy. Brand New Galaxy ma być najlepszym rozwiązaniem dla Klientów, którzy cenią profesjonalnych, ale elastycznych partnerów biznesowych. Ma też być świetnym miejscem do pracy dla utalentowanych ludzi, którzy cenią wartość działania w interdyscyplinarnym teamie i wnoszą najlepsze rzeczy w budowanie jego kultury – komentuje Patrycja Bruź – Soniewicka, Chief Operating Officer, Brand New Galaxy.

Platforma BNG debiutowała na rynku w październiku 2017 roku. Od tego czasu do Zespołu dołączyło ponad 100 osób, które są zatrudnione w 5 spółkach. Bruź-Soniewicka i Kłos dołączają do Zarządu, w którym są już: Olga Adamkiewicz (CEO BNG), Wiktoria Danielewska (MP BNG), Michał Glapiński (MP BNG) i Jakub Krawczyk (MP BNG).

Kłos i Bruź – Soniewicka wcześniej byli związani z Saatchi & Saatchi (Grupa Publicis).
Kacper Kłos przez 12 lat zajmował się rozwojem biznesu w Interactive Solutions w Polsce i Rosji. Ostatnie 3 lata pełnił funkcję Wiceprezesa Saatchi & Saatchi IS.
Patrycja Bruź – Soniewicka przez ostatnich 5 lat była związana z siecią Saatchi & Saatchi pracując w Polsce i Rosji. Ostatnie 3 lata pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego Saatchi & Saatchi IS,

wcześniej pracowała m. in. w BBDO Warszawa oraz Pepsico.

Oboje zrezygnowali z pracy w Saatchi & Saatchi po zmianie na stanowisku prezesa.

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...