Patricia Smoleń awansuje na stanowisko Director of Influencer Marketing & Relations w Warsaw Creatives

Informacja Prasowa - 07.11.2023
57

Dotychczas współprace z influencerami realizowane były w ramach dodatkowych działań komunikacyjnych dla klientów agencji

Agencja Warsaw Creatives rozszerza swoją ofertę o kompleksowe usługi w obszarze influencer marketingu i stawia na kreatywne strategie dostosowane do wyzwań branży beauty, fashion, design i wellbeing.
Dotychczas współprace z influencerami realizowane były w ramach dodatkowych działań komunikacyjnych dla klientów agencji. Wraz z nową strategią rozwoju, Warsaw Creatives oferuje komunikację 360 stopni i wzmacnia kompetencje w obszarze mediów społecznościowych oraz Influencer Marketingu & Relations. Nowy zespół pod opieką Patricii Smoleń obsługuje niezależne projekty, a dzięki ścisłej współpracy z działami PR i events realizuje kompleksowe oferty komunikacyjne dla klientów.
To co wyróżnia nasze podejście do influencer marketingu to świadomość ekonomii twórców, dzięki czemu wspólnie z nimi wypracowujemy propozycje, które wpisują się w strategię klienta ale też są bliskie wartościom i wizerunkowi samego twórcy. De facto wdrażamy ideę Influencer Relations, bo to od naszych wypracowanych relacji zależy sukces kampanii. Wierzymy, że influencerzy to więcej niż liczba followersów, co pozycjonuje nas w ich oczach jako partnerów na długo. Wokół nas jest wiele osób, dla których współpraca z Warsaw Creatives to ogromna wartość – mówi Patricia Smoleń, Director of Influencer marketing & Realations w Warsaw Creatives
Patricia Smoleń ma ponad 8 letnie doświadczenie w influencer marketingu, a jej portfolio obejmuje międzynarodowe kampanie dla globalnych marek, takich jak CATRICE, Starbucks, Zalando. Przed dołączeniem do zespołu Warsaw Creatives, Patricia pracowała jako Campaign Director w indaHash, międzynarodowej platformie technologicznej, świadczącej usługi z zakresu influencer marketingu na 115 rynkach, gdzie była odpowiedzialna za zbudowanie zespołów odpowiedzialnych za kompleksową obsługę kampanii influencer marketingowych, w tym między innymi w Europie (DACH i CEE), Azji i Pacyfiku (APAC), Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej (MENA) oraz Stanach Zjednoczonych (USA) i wdrożenie strategii współpracy z twórcami.

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...