string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/1200px-Flag_of_the_United_Nations.svg_-1200x500.png');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/1200px-Flag_of_the_United_Nations.svg_-1200x500.png"
Agencja już po raz trzeci obsłuży konferencję COP
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Do zadań agencji będzie należało przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na temat szczytu oraz prowadzenie biura prasowego i profili social mediowych COP24 w trakcie konferencji.
Partner of Promotion wygrała wszystkie trzy przetargi zorganizowane przez Ministerstwo Środowiska na obsługę public relations konferencji COP w Polsce. Wcześniejsze konferencje miały miejsce w Poznaniu w 2008 roku (COP14) oraz w Warszawie w 2013 roku (COP19). Tegoroczny szczyt klimatyczny odbędzie się w Katowicach w dniach 3-14 grudnia.
24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24) to najważniejsze globalne forum poświęcone polityce klimatycznej. W tegorocznej konferencji udział weźmie ponad 25 000 uczestników i 1 200 dziennikarzy z całego świata. Hasłem przewodnim kampanii jest #changingtogether – idea promująca wspólne działanie na rzecz przeciwdziałaniu zmianom klimatu na świecie.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...