Owocowa kolekcja modowa od Somersby

Informacja Prasowa - 03.08.2020
47

Owocowa kolekcja modowa od Somersby

Owocowa kolekcja modowa od Somersby

Marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.

Nowa akcja potrwa do 31 października 2020 r. Konkurs podzielony jest na 5 etapów, z których każdy potrwa ok. dwóch tygodni.
W każdym z nich będzie można wygrać elementy z kolekcji związanej z jednym z 5 smaków Somersby biorących udział w promocji. Na początek zagrać będzie można o nagrody inspirowane Somersby Mango&Lime, następnie Sparkling Rosé, Watermelon, BlackBerry i Apple. Do wygrania są plecaki typu roll-pack, bluzy bomberki oraz T-shirty. Produkty są zadrukowane metodą full-print – są w całości pokryte motywami roślinno-owocowymi nawiązującymi do smaków Somersby.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić Somersby  w promocyjnym opakowaniu, znaleźć kod pod kapslem lub zawleczką i wpisać go na stronie www.somersby.pl  lub  na Messengerze marki. W kolejnym etapie należy odpowiedzieć  na pytanie kreatywne. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone rzeczami z kolekcji.

Ideą aktywacji jest podzielenie się optymizmem marki Somersby z naszymi konsumentami. Z tą właśnie myślą została stworzona nasza wibrująca kolorami kolekcja modowa. Chcemy za jej pomocą tchnąć więcej radości w codzienność – mówi Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager. – Ważne jest również,  że wszystkie nagrody zostały wyprodukowane przez polską firmę  i z wykorzystaniem materiałów eko.

Na stronie www.somersby.pl od 3 sierpnia będzie można zapoznać się z kolekcją oraz kolejnością etapów konkursu i wysłać swoje zgłoszenie. Każdy z etapów akcji będzie komunikowany zarówno na stronie internetowej jak i profilu marki na FB oraz Instagramie.

Za koncepcję kreatywną aktywacji odpowiada agencja Kamikaze, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, kampania digital oraz materiały POSM w sklepach.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...