OTCF podsumowuje kontraktację

Informacja Prasowa - 07.12.2021
211

OTCF podsumowuje kontraktację

OTCF podsumowuje kontraktację

Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku. Pokazy, prezentacje i spotkania indywidualne zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek z portfolio OTCF na nowych rynkach.

Prezentacja miała miejsce w warszawskim showroomie przy ul. Konstruktorskiej 12,a przestrzeń prezentacyjną zorganizowano na powierzchni 595 m2. W ofercie podczas kontraktacji udostępnione były wszystkie brandy OTCF: 4F, 4F Junior, 4F Teamwear, Outhorn, Under Armour oraz 4Fuel.

­To było duże przedsięwzięcie i jestem dumny z pracy zespołu OTCF, który osiągnął spektakularny rezultat. Na wspólny sukces i rewelacyjny efekt zapracowało niemal 100 osób. Wszyscy mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywają bezpośrednie kontakty z naszymi klientami. Istotą tego typu spotkań jest nie tylko przedstawienie samych produktów i perspektyw biznesowych, ale również atmosfery współpracy i ducha marek, za którymi stoimy. Dziękuję całej drużynie! – podsumowuje wydarzenie Igor Klaja, prezes OTCF.

Firma rokrocznie odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży na poziomie kilkudziesięciu procent. W kanale hurtowym to  ponad 40 proc. w roku 2021. W Polsce umacniana jest przede wszystkim pozycja marki 4F, która systematycznie zwiększa swój udział sprzedaży również na rynkach zagranicznych. OTCF pracuje równolegle nad wzmocnieniem brandu Outhorn, którego nowa odsłona zwróciła szczególną uwagę klientów podczas tegorocznego wydarzenia. Na polskim rynku nieustannie budowana i wzmacniana jest też pozycja marki Under Armour w oparciu o globalne założenia brandu.

Oceniam bardzo wysoko potencjał wydarzeń tego typu. Dzięki relacjom nawiązanym tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni będziemy budować pozycję naszych marek zarówno w kraju, jak i na świecie przez kolejne lata. Pozyskaliśmy i nadal pozyskujemy kolejnych partnerów, nowe kanały dystrybucji – mówi Artur Ciupka, Commercial Director.

Kolejna edycja wydarzenia, podczas której zaprezentowane zostaną kolekcje wiosna-lato 2023, zaplanowana jest już na czerwiec przyszłego roku.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...