OS3 z nowym klientem

Informacja Prasowa - 16.10.2017
138

OS3 z nowym klientem

 OS3 wygrało postępowanie na obsługę jednej z kluczowych marek polskiego producenta kaw, herbat, napojów czekoladowych i musli – firmy Mokate. Agencja od października odpowiadać będzie za digitalowe działania dla marki LOYD

Ogłoszone przez Mokate postępowanie miało na celu wyłonienie partnera, który zajmie się komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

– Komunikacja z Klientami za pomocą social mediów już nikogo nie dziwi – a nawet stała się rynkowym standardem. Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności marki LOYD w środowisku digitalowym, w tym social mediach – zarówno na poziomie contentu jak i wizerunku – argumentuje wybór Kamil Galas z Mokate.

– Cieszy nas, że tak ważny na rynku producent kaw i herbat zaufał naszej ekspertyzie i wieloletniemu doświadczeniu w budowaniu skutecznej komunikacji. To dla nasz szczególnie istotne, ponieważ Mokate postawiło na naszą koncepcję komunikacji w dynamicznym i wciąż ulegającym przemianom środowisku social mediów – powiedział Maciej Hilt, BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR OS3 Sp. z o.o.

Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.

Portfolio marki LOYD obejmuje zarówno herbaty jak i susze owocowe i zioła oraz mieszanki funkcjonalne. Znakomite kompozycje smakowe uzyskuje się przede wszystkim dzięki wykorzystaniu wyselekcjonowanych surowców o najwyższej jakości. Wysoką jakość oferowanych herbat gwarantują również najnowocześniejsze maszyny do porcjowania herbat w piramidkach oraz ostre kryteria jakościowe przy doborze stosowanych surowców. Monitoring obejmuje cały cykl produkcyjny, rozpoczynając od źródła, czyli upraw, poprzez zbiór i transport do fabryki.

 

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...