oS3 rozbudowuje dział kreacji

Informacja Prasowa - 28.06.2018
241

oS3 rozbudowuje dział kreacji

Paweł Wojtak objął stanowisko Art & Studio Director w dziale kreacji oS3.

cof

Jako Art & Studio Director, Paweł Wojtak odpowiada za jakość koncepcyjną i wizualną prac agencji oraz tworzy team partnerski z Radkiem Dudzicem, Creative Directorem. Obaj tworzą zgrany duet, który jeszcze niedawno funkcjonował w ISOBAR (Dentsu Aegis Network), a odpowiedzialny był za komunikację PLAY, Radio ZET oraz PROVIDENT.

– Wejście Pawła na pokład oS3 to zapowiedź głębszych zmian w strukturach działu kreacji agencji. Mamy skompletowane teamy kreatywne oraz wyodrębniliśmy studio, które jest samodzielną dywizją kreatywną z własnym zapleczem copywirterskim i social mediowym – podkreśla Michał Kobierzewski, Executive Creative Director w oS3 I dodaje: – Paweł posiada ogromne doświadczenie ATLowe, BTLowe oraz Interaktywne, a przy tym jest świetnym designerem, co istotnie wpłynie na jakość naszych prac. Wraz z Radkiem Dudzicem Paweł tworzy bardzo utalentowany i doświadczony (ATL, BTL, Digital), dyrektorski team na pokładzie oS3, co dla mnie jest istotne, gdyż to oznacza bardziej świadome skupienie na marce, jej potrzebach i dojrzalsze myślenie w kontekście komunikacji i budowania USP.

Paweł związany jest z branżą reklamową od kilkunastu lat. Tworzył setki projektów BTL dla PZU, a także zaangażowany był w zmianę wizerunku marki. Ekspert od włoskiej motoryzacji. Współtwórca regionalnej kampanii „Bielsze nie będzie” dla ALO, TIDE i VIZIR. Wierzy, że „together we can do more”, co skutecznie przemycał w projektach dla Orange.

– Praca w reklamie jest dla mnie jak obcowanie ze sztuką. Trzeba się napracować, żeby ją stworzyć, ale daje duże pole do popisu i przemycania różnorodnych środków wyrazu – mówi Paweł Wojtak i dodaje: – Właśnie dlatego najpierw szukam idei, potem dobieram narzędzia, którymi opowiadam historię marek.

Paweł Wojtak jest absolwentem warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Pracował w agencjach Saatchi&Saatchi, Leo Burnett i Isobar. W portfolio ma projekty dla marek takich jak: PZU, LOT, Alior Bank, Ornage, Play, T-Mobile, AXA, Fiat, Samsung, P&G, Radio Zet, Skoda, Provident, Fiat, Jeep. Z nagród, oprócz wielu branżowych w tym KTR, Effie oraz Press Lions National Diploma Cannes Lions w 2010, jest finalistą Międzynarodowego Biennale Miniatury w 2014. Na koncie ma także cztery nominacje za najlepsze wzory graficzne roku 2017 Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Jego prace pojawiają się na artystycznych wystawach regularnie od 2003 roku.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...