oS3 realizuje kampanię reklamową marki Resibo

Informacja Prasowa - 06.11.2019
176

oS3 realizuje kampanię reklamową marki Resibo

oS3 realizuje kampanię reklamową marki Resibo

Agencja oS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley sp. z o.o.).  

Parasolem komunikacyjnym kampanii jest hasło: „Modern Nature is Calling”.

 Kampania jest pierwszym etapem budowania wizerunku marki Resibo jako wegańskich kosmetyków naturalnych – mówi Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji oS3 i dodaje: – Jest to efekt ponadrocznej współpracy, w trakcie której powstały nowe pozycjonowanie i strategia marki Resibo.

 „Modern Nature is Calling” odwołuje się do silnej potrzeby bliskości z naturą, która szczególnie w dzisiejszych czasach, w obliczu zmian klimatycznych, nabiera zupełnie nowego znaczenia.

Otwieramy się na to, co zbliża nas ku naturze. To poszukiwanie i moment przebudzenia ujęliśmy w krótkiej formie filmowej wspólnie z Papayą – podkreśla Michał Kobierzewski. – Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Tę narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo.

 – Silna, świadoma swego piękna kobieta, robiąca swój pierwszy krok w stronę natury, to nie tylko metafora dzisiejszego świata, ale historia marki Resibo – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki. – To otwarcie się na świat natury, która zachwyca skutecznością daje ujście w niezwykłej, filmowej opowieści, którą chcemy kontynuować, by taką narracją przybliżać konsumentkom markę, nasze wartości i wizję, którą wspólnie wyznajemy w Resibo. Kampania „Modern Nature Is Calling” jest zwieńczeniem naszej wspólnej pracy nad rozwojem marki, a dla mnie również pięknym podsumowaniem wszystkich naszych wartości i pięciu lat Resibo na rynku, które świętujemy właśnie w tym roku.

Współpraca oS3 z marką Resibo zaowocowała nową strategią komunikacji, strategią mediową i nową platformą e-commerce (www.resibo.pl) oraz kampanią wizerunkową.

W działaniach reklamowych wykorzystano: prasę (m.in. Wysokie Obcasy i Wysokie Obcasy Extra), Internet (YouTube, Player.pl, Wizaz.pl, Google) oraz social media (Facebook, Instagram). Kampania potrwa do końca grudnia 2019 roku.

 

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...