oS3 przygotowała kampanię nowej gry Totalizatora Sportowego – Szybkie 600

Informacja Prasowa - 07.02.2020
109

oS3 przygotowała kampanię nowej gry Totalizatora Sportowego - Szybkie 600

Agencja oS3 jest odpowiedzialna zakampanię wprowadzającą nową grę losową Totalizatora Sportowego o nazwie Szybkie 600, w którą od niedawna można zagrać w kolekturach.

W ramach działań zrealizowanych przez oS3 dla Totalizatora Sportowego powstał koncept kreatywny oparty o autorski przebój „Się gra, się ma”, w wykonaniu Michała Milowicza. Do zadań agencji należała realizacja spotów TV (TVP, Polsat), radiowych (m.in. Radio Zet Premium, RMF FM, Polskie Radio), video do digitalu oraz kreacji do internetu, OOH (m.in. Clear Channel, Ströer Media, JetLine) czy kolektur, a także całościowy nadzór nad produkcją kampanii.

W nowej grze Szybkie 600 losowania odbywają co 4 minuty, a główna wygrana to 600 złotych wypłacane co tydzień przez rok.

Do produkcji zaangażowano Graffiti Films, postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Głośno. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom Polska.

Zespół projektowy po stronie Agencji oS3:

Kreacja: Łukasz Witkiewicz, Leszek Ziniewicz, Magdalena Braniewska

Dyrektor kreatywny: Michał Kobierzewski

Producent agencyjny: Agnieszka Fatek

Client Service: Dominika Majcher, Marta Dajcz, Marta Bresińska

Comments

comments

109
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...