„Orange Content”- nowy twór w strukturach firmy, będzie odpowiadał za dostarczanie ciekawych treści dla klientów
Redakcja PR - 14.07.2017"Orange Content"- nowy twór w strukturach firmy, będzie odpowiadał za dostarczanie ciekawych treści dla klientów
Grupa Orange ogłosiło powstanie nowego odziału o nazwie”Orange Content”. Jest to wyraźny sygnał, że firma ma zamiar zwiększyć śroki na inwestowanie w komunikację.
Celem Orange Content jest udoskonalenie komunikacji firmy, a także koordynacja i wsporcie działań z tego zakresu oddziałów z poszczególnych krajów. W skład jednostki wejdą między innymi Orange Studio, OCS i OPTV.
W komunikacie Ogange tak zdefiniowano zadania Orange Content :
1. Inteligencja strategiczna, interpretacja trendów i ruchów branżowych graczy w celu identyfikacji możliwości dla grupy i jej oddziałów.
2. Nabywanie praw poprzez negocjowanie umów dystrybucyjnych i umów dotyczących praw do treści premium. Orange Content będzie również wspierać swoje międzynarodowe oddziały w tym zakresie.
3. Zarządzanie i rozwój jednostki produkcyjnej/wydawniczej, w tym Orange Studio i OCS lub każdej innej nowej podjednostki odpowiedzialnej za montaż i produkcję.
4. Stworzenie, ocena i wdrażanie propozycji dotyczących nowych formatów, nowych zastosowań i innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie treści, z udziałem różnych wewnętrznych stron grupy i partnerów zewnętrznych.
5. Monitorowanie rozwoju obrotu treściami na rynkach międzynarodowych poprzez planowanie strategiczne, współpracę z oddziałami oraz wdrażanie wspólnych planów działania, jak również rozwój rentowności. Działalność handlowa i operacyjna w zakresie dystrybucji i agregowania treści znajduje się w obrębie każdej jednostki międzynarodowej, w tym w Orange Polska.