Oracle wykorzystuje kompleksową sztuczną inteligencję na wszystkich poziomach chmury

Informacja Prasowa - 10.10.2017
129

Oracle wykorzystuje kompleksową sztuczną inteligencję na wszystkich poziomach chmury

Firma dodała usługi Oracle AI Platform Cloud Services do bogatej oferty inteligentnych aplikacji i wbudowanych funkcji AI

Konferencja Oracle OpenWorld, San Francisco, Kalifornia, 2 października 2017 r. — Firma Oracle wprowadziła usługę Oracle AI Platform Cloud Service, aby pomóc programistom szybko tworzyć i wdrażać usługi korporacyjne oparte na sztucznej inteligencji (AI). Za pomocą nowej usługi chmurowej przedsiębiorstwa mogą wykorzystać technologie uczenia głębokiego, aby lepiej zrozumieć dane korporacyjne oraz przekształcać procesy biznesowe i obsługę użytkownika.

Złożoność kompleksowego środowiska do pracy nad zaawansowanymi algorytmami uczenia maszynowego i czas potrzebny na jego utworzenie mogą być zniechęcające. Zaprezentowana dzisiaj usługa Oracle umożliwia programistom i specjalistom ds. danych łatwe i szybkie utworzenie bezpiecznego, skalowalnego środowiska do tworzenia nowych modeli uczenia głębokiego w chmurze. Chmura Oracle Cloud została zaprojektowana z myślą o tym, aby usprawnić szkolenie modeli dzięki wykorzystaniu kluczowych danych biznesowych klientów i pracy na najlepszych w branży procesorach graficznych, szybkiej sieci i obiektowej pamięci masowej. Algorytmy Oracle AI Platform Cloud można dołączyć do takich narzędzi, jak Caffe, Jupyter Notebook, Keras, NymPy, scikit-learn i TensorFlow. Specjaliści ds. automatycznego uczenia mają również dostęp do Oracle Object Store i mogą się łatwo podłączyć do istniejących klastrów Spark/Hadoop.

„Sztuczna inteligencja ma potencjał do tego, aby przekształcić przedsiębiorstwa w większym stopniu niż jakakolwiek inna z najnowszych technologii” — powiedział Amit Zavery, wiceprezes Oracle, szef działu produktów Oracle Cloud Platform. „Oracle jest w stanie dostarczać funkcje automatycznej inteligencji na wszystkich poziomach chmury, umożliwiając klientom wykrywanie i analizę najważniejszych wzorców biznesowych w ich danych korporacyjnych w celu zwiększenia produktywności i wydajności oraz wyciągania cennych wniosków”.

Usługa Oracle AI Platform Cloud Service działa na platformie Oracle Cloud Infrastructure zoptymalizowanej w zakresie maksymalnej wydajności i dobrego stosunku jakości do ceny pod kątem uruchamiania specjalistycznych aplikacji wykorzystujących uczenie głębokie. Zróżnicowana warstwa infrastruktury obejmuje pamięć masową NVMe flash i najlepsze w swojej klasie procesory graficzne w sieci 25 Gb dla uzyskania maksymalnej wydajności. W branżowym teście porównawczym rozwiązania Oracle osiągnęły 2 razy wyższą wydajność niż największa instancja procesora graficznego w ramach Azure i zapewniły 2,4 razy lepszy stosunek ceny do wydajności niż ich najbliższy ekwiwalent AWS.(1) Usługa Oracle AI Platform Cloud Service obejmuje konfigurację typu bare metal z procesorem graficznym: 2 procesory graficzne Tesla P100 oparte na architekturze Nvidia Pascal, a wkrótce będzie obsługiwać nowe procesory graficzne Volta (maks. 8 procesorów).

Na konferencji Oracle OpenWorld firma Oracle zaprezentowała również inne rozwiązania i usługi wykorzystujące sztuczną inteligencję, m.in.: * Oracle Mobile Cloud obejmuje konwersacyjne funkcje AI za pośrednictwem botów, aby zautomatyzować interakcje z ludźmi z wykorzystaniem języka naturalnego, nastrojów, mowy, obrazów i automatycznego uczenia. * Oracle Autonomous Database Cloud obejmuje funkcje automatycznego uczenia, aby umożliwić przetwarzanie obciążeń związanych z hurtownią danych i OLTP z wykorzystaniem automatyzacji i samonaprawy, w celu zwiększenia bezpieczeństwa i niezawodności. * Oracle Analytics Cloud — analitycy niebędący specjalistami w dziedzinie danych mogą wykorzystać technologie automatycznego uczenia, aby lepiej wizualizować dane i rozumieć wzorce w zakresie danych. * Oracle Security and Management Cloud wykorzystuje wbudowane funkcje automatycznego uczenia, aby automatycznie wykrywać naruszenia bezpieczeństwa, anomalie w zakresie wydajności oraz luki, a także zapobiegać im i odpowiednio na nie reagować.

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...