Optima Marketing Group dla Majonezu Kieleckiego

Informacja Prasowa - 18.03.2024
88

Trwa przedświąteczna kampania Majonez Kieleckiego autorstwa Optima Marketing Group.

Majonez Kielecki od samego początku jego istnienia (tj. 1959 roku) bazuje na tej samej, tradycyjnej recepturze sprzed lat. Dlatego też jego producent posłużył się retrospekcją do zobrazowania bogatej historii zakładu oraz jego sztandarowego produktu. W nowym spocie marka komunikuje rzemieślniczy charakter produkcji kultowego produktu, bazującego wyłącznie na zaledwie kilku niezbędnych składnikach. Podkreślono w nim także niezmienny smak, który towarzyszy Polakom od pokoleń – na co dzień, i od Święta.

W najnowszej komunikacji zaznaczono również, że jakość Majonezu Kieleckiego nie zmieniła się od 65 lat, czyli od pierwszej, wytworzonej partii.  W filmie promocyjnym nawiązano do historii zakładu, prezentując m.in. jedną z pierwszych etykiet Majonezu Kieleckiego. Mało kto wie, że to właśnie on wyznaczył drogę innym tego typu wyrobom w naszym kraju. Receptura Majonezu Kieleckiego była podwaliną Polskiej Normy Majonezu

Wraz z premierą spotu, Majonez Kielecki rozpoczyna także wzmożone działania w pozostałych obszarach reklamowych. Oprócz telewizji, planowana jest obecność na platformach VOD, intensywna kampania reklamowa w prasie oraz współpraca z influencerami, którzy podzielają pasję do wysokiej jakości produktów i gotowania.

Za kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...