OPPO na London Design Festival 2019

Informacja Prasowa - 17.09.2019
234

OPPO na London Design Festival 2019

Firma OPPO, wiodący w skali globalnej producent smartfonów, jest sponsorem głównym Global Design Forum odbywającego się w ramach London Design Festival 2019. OPPO integruje światy sztuki i technologii, aby zgłębić ‘Essence of Discovery’ – motyw przewodni ekspozycji OPPO.

Ze względu na wspólne podejście do filozofii wzornictwa, estetyki, poszukiwań, innowacyjności, a także wizji przyszłości OPPO nawiązało współpracę z cenionym japońskim architektem Kengo Kumą. Jej owocem jest duża instalacja „Bamboo (竹) Ring: Weaving into Lightness” prezentowana w Ogrodzie im. Johna Madejskiego w Muzeum Wiktorii i Alberta podczas London Design Festival, a OPPO jest jedyną azjatycką marką technologiczną, która przyciąga uczestników festiwalu zewnętrzną instalacją artystyczną w takiej skali.

„Współpraca z OPPO nad tym projektem była niezwykle zajmująca. Pracownicy OPPO London Design Centre podzielają moją pasję do zgłębiania możliwości integracji technologii z naturalnymi materiałami. Instalacja wykonana z bambusa i włókna węglowego świetnie wpisuje się w otoczenie – powiedział Kengo Kuma – OPPO wytycza nowe poziomy wzorniczej innowacyjności, by użytkownicy mogli podziwiać piękno technologii. Podobnie i ja tworzę swoje prace, nieustannie badając nowe materiały, kształty i otoczenia. Bamboo (竹) Ring: Weaving into Lightness to odważna eksploracja tego tematu”.

„Bardzo się cieszymy z artystycznej współpracy z niesamowitym Kengo Kumą. Do głównych zadań OPPO London Design Centre należy badanie przyszłości wzornictwa i techniki, a także opracowywanie technologii, które wzbogacają nasze życie na co dzień. Mamy nadzieję, że ta instalacja pobudzi wyobraźnię zwiedzających oraz zarazi ich naszym entuzjazmem do nowoczesnego wzornictwa i rozwijania nowych technologii”- dodał Jintong Zhu, szef ośrodka badawczo-rozwojowego OPPO London Design Centre.

Swoje przełomowe technologie, futurystyczny design i innowacyjną kreatywność OPPO prezentuje na wciągającej, interaktywnej wystawie ‘Essence of Discovery’ na Baker Street. Zwiedzający mogą się tu przekonać o możliwościach bardziej harmonijnego współistnienia ludzi i technologii. Firma demonstruje swoje doświadczenie w dziedzinie opracowywania produktów łączących w sobie piękno, inteligencję oraz przyjemne w dotyku materiały. Eksperymentując ze wzornictwem, OPPO London Design Centre będzie nadal zgłębiać kolejne obszary produktowe i funkcje – nie ograniczając się do smartfonów – a także nowe trendy związane ze stylem życia.

Seria portali i totemów inspirowanych dekonstrukcją nowego logo OPPO umożliwia interakcję z kompozycją techniki i natury. Każdy portal i totem nawiązuje do przyszłej interakcji z urządzeniami przy użyciu wzroku, języka ludzkiego, gestów i dotyku, w kontekście naturalnych technologii i zaspokajania życiowych potrzeb. Zwiedzający będą mogli na przykład zyskać nowy punkt widzenia na otoczenie fizyczne, oglądając je przez cyfrowy obiektyw z funkcjami rzeczywistości rozszerzonej. OPPO poszukuje „istoty wzornictwa”, wykorzystując do tworzenia przyszłych technologii przestrzeń, estetykę, inteligencję i materiały.

Fascynująca prezentacja OPPO ma na celu przekonanie odbiorców, że technologie nie muszą kojarzyć się z urządzeniami. Dzięki artystycznej ekspresji i ludzkiemu podejściu wzornictwo technologiczne może stać się głównym aspektem doświadczeń użytkownika i oferować mu potrzebny komfort.

Instalację Essence of Discovery można oglądać na Baker Street 35 w trakcie London Design Festival, od 14 do 22 września.

Instalację Bamboo () Ring: Weaving into Lightness można podziwiać w Ogrodzie im. Johna Madejskiego w Muzeum Wiktorii i Alberta również od 14 do 22 września.

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...