OPCOM wygrywa i realizuje przetarg dla EVIO Polska

Informacja Prasowa - 05.07.2017
270

OPCOM wygrywa i realizuje przetarg dla EVIO Polska

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i właśnie zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.

EVIO Polska to właściciel i dystrybutor marki Telewizja Światłowodowa kierowanej do operatorów telekomunikacyjnych oraz abonentów końcowych. Od ponad sześciu lat EVIO Polska jest partnerem technologicznym operatorów kablowych oraz ISP, którym dostarcza innowacyjne rozwiązania niezbędne do świadczenia usług TV cyfrowej. EVIO zapewnia operatorom bezinwestycyjne uruchomienie pełnej usługi TV cyfrowej bez angażowania środków w technologię i sprzęt, zapewniając Partnerom swobodę w budowaniu własnej oferty.

Proces wdrażania projektu przebiegał trzyetapowo. Pierwszy, obejmował wdrożenie strony www umożliwiającej realizację zamówień Klienta online. Całość oparta została o zaprojektowanie i uruchomienie oficjalnej strony www (https://telewizjaswiatlowodowa.pl/), a także autorski Panel do zarządzania treścią na www oraz ofertą klienta.

Kolejny, udostępnił Operatorom strony-wizytówki z możliwością dodania indywidualnych ofert z poziomu panelu strony www.

W ostatnim, trzecim, etapie wdrożyliśmy Portal Operatora, jako miejsce wymiany plików pomiędzy Operatorami a TVŚ, a także komunikacji EVIO z partnerami biznesowymi  (powiadomienia, wiadomości, alerty).

Praca nad projektem trwała od drugiego kwartału 2016 roku, całość koordynował Piotr Śmietana.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...