On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic
On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic – startupu branży marketingowej
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Sentinic, nowym startupem na rynku branży marketingowej. OBTK będzie odpowiadać za wprowadzenie Sentinic na globalny rynek, promocję w USA oraz doradztwo strategiczne.
Współpraca z agencją rozpoczęła się od czerwca br. i polega na realizacji działań content marketingowych, kierowanych głównie do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Na rynku polskim zespół On Board Think Kong będzie odpowiedzialny za działania Public Relations, w tym współpracę z influencerami.
Sentinic (https://sentinic.com) to innowacyjny startup, który pracuje nad pierwszym narzędziem do monitorowania wizerunku firm i marek w wyszukiwarkach w czasie rzeczywistym. Platforma jest kierowana do osób zajmujących się marketingiem, PR i HR. Będzie umożliwiać śledzenie oraz analizę wydźwięku informacji widocznych w wynikach wyszukiwania. Sentinic umożliwia monitorowanie reputacji marki, produktów czy osób oraz wykrywanie sytuacji kryzysowych na bardzo wczesnym etapie. Za development i projekt UX narzędzia odpowiada polski software house Autentika.