#OMG XMAS. Nieświęta kampania bożonarodzeniowa Komputronik

Informacja Prasowa - 07.12.2022
239

W tym roku marka pokazuje, że nawet nieświęci dostaną prezenty

Komputronik właśnie wystartował ze swoją świąteczną kampanią #OMG XMAS. W tym roku marka pokazuje, że nawet nieświęci dostaną prezenty. Komputronik do współpracy zaprosił znanych influencerów i jako pierwsza polska firma będzie miała swoje konto na międzynarodowym portalu OnlyFans.
Piotr Kędzierski, Mama Na Obrotach, Lilmasti, Natalia Kaczmarczyk i Piechuvx to nieświęte gwiazdy, które razem z Komputronik przeprowadzą unboxing swoich prezentów. Jednym z najbardziej niegrzecznych unboxingów będzie ten, przeprowadzony przez Klaudię Leclercq na portalu OnlyFans. Polska gwiazda ASMR rozbierze trzy świąteczne zestawy przygotowane przez Komputronik.
Komputronik został też partnerem Vogule Poland Awards. W konkursie poznańska firma specjalną kategorię #OMG Roku. Wielka gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 27 grudnia.
Święta to najważniejszy okres sprzedażowy w roku. Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. Każdy marzy o tym by pod choinką znaleźć prezent, stara się cały rok, ale nie zawsze „udaje się mu być grzecznym”. My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną. Do współpracy zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów, którzy razem z nami przeprowadzą unboxing prezentów. Selektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam dotrzeć do młodych ludzi, którzy są znudzeni miałkością przekazów marketingowych i szukają czegoś, z czym się identyfikują. Jestem przekonana, że tegoroczny budżet kampanii, estymowane zasięgi, kanały i narzędzia jakie wybraliśmy pozwolą nam skutecznie dotrzeć do klientów
komentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik
Oprócz ogólnopolskiej kampanii marketingowej Komputronik przygotował też cykl poradników świątecznych, w których podpowiada co w tym roku kupić na Gwiazdkę, specjalne oferty i promocje na wybrane produkty oraz konkursy z nagrodami. Na kanale Komputronik Gaming można obejrzeć serię dedykowanych filmów z najlepszymi pomysłami dla graczy. Nie lada gratką dla wszystkich graczy będzie też AdwenTech. To cały cykl filmów emitowanych na kanale Ziemniaka – ambasadora Komputronik Gaming i jednego z najpopularniejszych vlogerów technologicznych w kraju, który zaprasza do siebie niesamowitych gości, wręcza im prezenty i wspólnie z nimi odkrywa ich możliwości. To doskonały sposób by i dla siebie znaleźć pomysł na świąteczny upominek.
Jednym z narzędzi komunikacji jest też spot video, który jest emitowany w sieci, social mediach i wybranych kinach w całej Polsce.
https://www.youtube.com/watch?v=ACwJBBTQFmc
W tym roku Komputronik położył też duży nacisk na komunikację w salonach stacjonarnych, w których można zobaczyć dedykowane materiały POS i BTL. Dodatkowo w sklepach Komputronik znajdą fachowe porady ekspertów i specjalne oferty na zakupy na ostatnią chwilę.

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...