OMD Group partnerem mediowym marki Triverna

Informacja Prasowa - 15.03.2024
224

Agencja OMD Group wygrała przetarg na obsługę mediową marki Triverna, firmy z branży travel e-commerce.

Agencja OMD Group wygrała przetarg na obsługę mediową marki Triverna, firmy z branży travel e-commerce. Klient powierzył agencji zadanie stworzenia strategii obecności mediowej w mediach tradycyjnych oraz jej egzekucję i zakup mediów w ramach stałej współpracy.

 

– Jesteśmy dumni ze współpracy z Triverną. Wierzymy, że zaprojektowana przez nas strategia mediowa, już niedługo przyczyni się do wzrostu świadomości marki klienta oraz przełoży się na wzmocnienie jej wizerunku jako innowacyjnego gracza na rynku turystycznym. – komentuje Maciej Marek, Business & Communication Partner z Grupy OMD odpowiedzialny za obsługę klienta.

 

Na przestrzeni stycznia i lutego OMD Group oraz Triverna zrealizowały pierwszą wspólną kampanię telewizyjną. Obejmowała ona emisję spotów i billboardów sponsorskich w telewizji oraz kanałach VOD.

–  Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD, ponieważ już na etapie przetargu udowodnili, że ich ekspertyza i doświadczenie w prowadzeniu, mierzeniu oraz optymalizowaniu działań offline, może być gigantycznym kontrybutorem przyszłego sukcesu Triverny. Pierwsze efekty mamy za sobą. Kampania zimowa pozwoliła nam ponownie niemal podwoić wyniki z rekordowego, ubiegłego roku, a parametry mediowe i jakościowe zostały dowiezione mocno powyżej oczekiwań. Najbardziej cieszy mnie, że ten sukces stanowi dla zespołu OMD jedynie motor napędowy i już pracujemy nad kolejnym, letnim flightem, by zrealizował jeszcze bardziej spektakularny wynik.- mówi Krzysztof Dębski, Dyrektor Marketingu Triverna.

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...