Odkryj sposób mam na mniam! – nowa kampania BoboVita

Informacja Prasowa - 17.07.2019
211

Odkryj sposób mam na mniam! – nowa kampania BoboVita

„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! Te pyszne połączenia owoców z jogurtem to dla rodziców wsparcie w żywieniu najmłodszych. W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.

Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia.Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online.

„Wprowadzanie nowych produktów do menu maluszka może stanowić dla rodziców wyzwanie. Teraz może to być znacznie łatwiejsze, ponieważ rozszerzamy ofertę naszych musów o 4 nowości – BoboVita JogoMi! To wyjątkowo pyszne kompozycje owoców z kremowym jogurtem zamknięte w wygodnych tubkach, które można podać maluszkowi w każdej chwili. Z BoboVita JogoMi! rodzic może być spokojny, że podaje swojemu dziecku produkty, które są nie tylko pyszne, ale sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa dla delikatnego organizmu malucha – tłumaczy Aleksandra Rytel, Młodszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’ zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Więcej informacji o pysznych musach BoboVita można znaleźć na:https://www.bobovita.pl/produkty/owoce-w-tubkach-bobovita.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...