Nowy zarządzający działu Performance Marketing w Selectivv

Informacja Prasowa - 15.01.2020
104

Nowy zarządzający działu Performance Marketing w Selectivv

Michał Gąś został nowym zarządzającym działu Performance Marketing w Selectivv – firmie specjalizującej się w realizacji kampanii mobile marketingowych oraz przeprowadzaniu analiz i badań dotyczących zachowań użytkowników smartfonów i tabletów.

Michał Gąś obejmując stanowisko Head of Performance Department będzie zarządzał zespołem realizującym działania dla klientów firmy w obszarze marketingu mobilnego.

Selectivv posiada własną platformę DMP, w ramach której analizuje i profiluje dane o 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w Polsce. Informacje te wykorzystywane są do realizacji kampanii i dotarcia z reklamą do właściwych grup użytkowników w precyzyjnie określonych lokalizacjach.

Firma stale współpracuje z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w kraju. Tożsame usługi świadczy również dla klientów indywidualnych. W portfolio firmy znajdują się projekty komercyjne realizowane dla takich podmiotów, jak: sieci handlowe, operatorzy telefonii komórkowej, instytucje finansowe, globalne marki czy sektor publiczny. Oprócz działalności marketingowej Selectivv posiada rozbudowany dział analityczno-badawczy Data Tank, który opracowuje szczegółowe badania i analizy w oparciu o unikalne dane o użytkownika smartfonów i tabletów.

W związku z wchodzeniem Selectivv w nowe obszary działalności, do najważniejszych zadań nowego zarządzającego będzie rozwój oferty produktowej i podniesienie kompetencji działu w obszarze performance marketingu.

Dotychczasowe doświadczenie

Michał Gąś od 13 lat związany jest z branżą mediową. Wcześniej zatrudniony był w OMD, gdzie z sukcesami obsługiwał kluczowych klientów agencji w obszarze digital. Następnie w Cube Group założył nową komórkę odpowiedzialną za Programmatic Buying. Jest doświadczonym strategiem mediowym, posiada wysokie kompetencje analityczne i stawia na marketing efektywnościowy co będzie szczególnie istotne przy wsparciu obecnych klientów firmy w tym zakresie.

Comments

comments

104
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...