Nowy zarząd w Grupie naTemat. Spółka GLOB360 z blisko 700 tys. złotych zysku za 2018

Informacja Prasowa - 14.02.2019
231

Nowy zarząd w Grupie naTemat. Spółka GLOB360 z blisko 700 tys. złotych zysku za 2018

Nowy zarząd w Grupie naTemat. Spółka GLOB360 z blisko 700 tys. złotych zysku za 2018

Spółka GLOB360 wydająca m.in. portal naTemat.pl od lutego 2019 ma oficjalnie nowy zarząd. W jego skład wszedł: Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny, Monika Ruszkowska, dyrektor biura reklamy i Paulina Plenkiewicz, dyrektor ds.strategii i rozwoju sprzedaży. Dodatkowo Rafał Madajczak został prezesem spółki ASZdziennik.

Jeśli chodzi o zarząd, to największa zmiana w 7-letniej historii naTemat. W ten sposób zarząd GLOB360 jest 4-osobowy: wspomniana trójka, która odpowiada za poszczególne działki firmy oraz prezes zarządu Monika Bogusz-Jędrzejczyk, która pozostaje na stanowisku. Prezesem spółki ASZdziennik został z kolei twórca serwisu Rafał Madajczak, będący jednocześnie mniejszościowym udziałowcem. Monika Bogusz-Jędrzejczyk pozostanie w zarządzie ASZdziennika.

Do zarządu zostały powołane osoby, które są w Grupie naTemat od wielu lat lub nawet od samego początku. Posiadają nie tylko odpowiednie doświadczenie i kompetencje, ale i godne podziwu poświęcenie i lojalność. Michał, Monika, Paulina i Rafał udowodnili, że potrafią skutecznie prowadzić firmę, zarówno w czasach spokojnych, jak i tych bardziej wymagających – mówi Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes zarządu GLOB360.

– Rozszerzenia składów Zarządów spółek Grupy naTemat o osoby budujące naszą firmę od początku jej istnienia to dla nas wielka osobista satysfakcja. Obdarzanie młodych ludzi, często pasjonatów, którzy na naszych oczach zrobili olbrzymie postępy zawodowe wymagającymi funkcjami menadżerskimi to również gwarancja dalszego rozwoju naszego projektu medialnego – stwierdza Robert Jędrzejczyk, współwłaściciel Grupy naTemat.

– W siódmą rocznicę powstania portalu naTemat funkcje zarządcze w Grupie naTemat powierzane są ludziom, którzy od początku ją tworzą, współtworząc jednocześnie jej sukces. To wyraz naszego zaufania w ich zdolności i kompetencje, ale – w równym stopniu – głębokiego przekonania, że właśnie te osoby zapewnią Grupie naTemat następne lata rozwoju i kolejne sukcesy – mówi Tomasz Lis, współwłaściciel Grupy naTemat.

2018 był najlepszym rokiem Grupy naTemat, jeśli chodzi o oglądalność. Dodatkowo w styczniu 2019 serwisy pobiły swoje miesięczne rekordy. Samo naTemat.pl po raz pierwszy przekroczyło barierę 10 mln unikalnych użytkowników. INNPoland 2 mln UU, MamaDu 1,8 mln UU, a ASZdziennik 1,2 mln UU.
Dodatkowo możemy poinformować, że zysk spółki GLOB360, wydającej naTemat.pl, za 2018 rok wyniósł ok. 700 tys. złotych.
Michał Mańkowski pracuje w naTemat.pl od samego początku, gdzie zaczynał jako stażysta. Od 1,5 roku jest redaktorem naczelnym Grupy naTemat, wcześniej przechodząc po wszystkich szczeblach firmy.
Monika Ruszkowska pracuje w naTemat od 2014 roku, od 2016 będąc dyrektorem biura reklamy Grupy naTemat. Wcześniej pracowała m.in. w biurze reklamy Marquard Media Polska.
Paulina Plenkiewicz pracuje w naTemat od 2012 roku, gdzie była zastępcą dyrektora biura reklamy, a od blisko dwóch lat jest dyrektorem ds. rozwoju i strategii sprzedaży.

Wcześniej była związana ze Starcomem i Marquard Media Polska.
Rafał Madajczak pracuje w naTemat od 2014 roku, gdzie jego projekt ASZdziennik stał się samodzielnym serwisem. Od trzech miesięcy pełni także funkcję dyrektora kreatywnego Grupy naTemat.

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...