Nowy team kreatywny w oS3

Informacja Prasowa - 28.01.2019
45

Nowy team kreatywny w oS3

Nowy team kreatywny w oS3

 Do działu kreacji w agencji oS3 dołączył nowy team kreatywny. Julia Nowak (art director) oraz Alek Frydrych (copywriter), którzy będą odpowiedzialni za tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji.

Powołanie nowego zespołu kreatywnego to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.

– Julia i Alek to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy mogą pochwalić się ciekawym portfolio. Jako zespół stanowią duże wzmocnienie dla agencji, w której łączymy myślenie kreatywno- strategiczne z aspektami technologicznymi – mówi Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3. – W planach mamy dalszą rozbudowę zespołów kreatywnych w agencji.

Julia Nowak, która pracuje na stanowisku art director, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Gutenberg Networks (grupa DDB) i agencji Walk – tworzyła projekty dla taki marek jak McDonalds, Tchibo, Browary Warszawskie czy Orlen Maraton.

Julia studiowała scenografię na Central Saint Martins University of the Arts London. Do najważniejszego dorobku w jej karierze zawodowej należy kampania dla marki About You. Prywatnie Julia rozwija pasję do fotografii, malarstwa i projektowania kolaży.

Alek Frydrych z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Co ciekawe, zaczynał w Leo Burnett jako web designer. Związany był m.in. z Scholz&Friends, Change Integrated, Walk Digital, czy Grey Group. W tym czasie zdobył kilkadziesiąt nagród na festiwalach reklamowych w Polsce i na świecie. Znalazły się wśród nich m.in. Grand Prix KTR, Grand Prix Innovation i Grand Prix Kreatura, a także złote bębenki na festiwalu Golden Drum czy brązowy Lew na Cannes Lions. Od 4 lat uczestniczy również w obradach jury KTR i Young Creatives.

Julia Nowak i Alek Frydrych dołączyli do zespołu kreatywnego oS3, za który odpowiadają Michał Kobierzewski, Executive Creative Director oraz Radek Dudzic, Creative Director.

 

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...