Nowy Executive Committee w LTTM

Informacja Prasowa - 30.01.2023
176

W samym 2022 roku grupa zrealizowała na wszystkich platformach social mediowych ponad 2300 projektów na linii marka-influencer

Największa w Europie środkowo-wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców powołuje nową strukturę zarządczą – Executive Committee (zarząd operacyjny). W jego skład weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents Management Director), Magda Talma (Sales Director), Marcin Pyć (Head of Network Management), Sylwia Kowalska-Haupka (Finance Director), Olga Podzińska (HR Business Partner) oraz Michał Dębski (International Development Director).

– LTTM to ogromna siła na rynku influencer marketingu. W samym 2022 roku grupa zrealizowała na wszystkich platformach social mediowych ponad 2300 projektów na linii marka-influencer i wypłaciła twórcom blisko 70 milionów złotych. Nasza sieć MCN odpowiada za 12% oglądalności YouTube w Polsce  – mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM. – Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium – dodaje.
Jednocześnie o odejściu z LTTM zdecydowało dwóch członków dotychczasowego Zarządu – Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset). Obaj związani z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 roku.
Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 roku. Najpierw jako Strategic Planner, następnie PR & Brand Manager. W 2016 roku objął stanowisko Head of Communication platformy indaHash, po czym w 2017 powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 roku przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego Head of Network Management – Marcin Pyć.
Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 roku. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 roku zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję Chief Strategy Officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.
Grupa LTTM to największa w Europie środkowo wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. Powstała dzięki serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie marketingu influencerskiego i gamingowego. Wiosną 2017 roku holding przejął pakiet kontrolny agencji TalentMedia, dokupując potem jej kolejne pakiety. Następnie poprzez TalentMedia w 2019 roku wykonał serię akwizycji przejmując kolejno MCN LifeTube, MCN Gamellon, a rok później agencję Gameset – łącząc wszystkie podmioty w jedną strukturę operacyjną pod nazwą LTTM.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...