Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansują w strukturach Neon Shake

Informacja Prasowa - 09.03.2017
159

Nowi seniorzy w Neon Shake

Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansują w strukturach Neon Shake. Od marca obejmują stanowiska seniorskie.

Tomasz Kurek pracuje w Neon Shake od wiosny 2014 roku. Do tej pory realizował projekty dla takich marek jak Wester Union, Uniqa czy Work Service. Specjalizuje się w nowoczesnym brandingu i corporate identity. Od marca objął stanowisko senior graphic designera, pracują-cego bezpośrednio w zespołach kreatywnych oraz z klientami. Drugim awansującym pra-cownikiem jest Kamil Kuć, związany z Neon Shake od jesieni 2014 roku. Jako senior copywri-ter będzie realizować samodzielnie projekty związane z kampaniami ATL i BTL dla klientów agencji. Do tej pory Kamil pracował przede wszystkim z takimi klientami jak Getin Leasing, Bricomarche, S-Lab, Western Union, Invimed, Fortum, Premier Farnell i Uniqa.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obsza-rach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche.

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...