Nowi kreatywni w 180heartbeats + JUNG v MATT

Jerzy Ciszewski - 17.12.2018
3

Nowi kreatywni w 180heartbeats + JUNG v MATT

Nowi kreatywni w 180heartbeats + JUNG v MATT
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG
v MATT dołączyło pięć nowych osób – m.in. seniorski team – Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański.

Przeszli z Grandes Kochonos, a wcześniej pracowali w Grey Group.
Razem z zdobyli srebrne i brązowe Innovation Ad 2018 za kampanię mBanku „Razem Najlepiej”. Dubiel, senior art director, jest laureatem Young Creatives, współtworzył kampanię IKEA.

„Ta kuchnia sprawdza się w życiu”, która została nagrodzona Golden Effie 2018, zdobył srebro w KTR
w kategorii design oraz Innovation Ad za jeden ze swoich pierwszych projektów, kampanię Nobile Saudade. Jest także perkusistą związanym z warszawską sceną niezależną skupioną wokół wydawnictwa Lado ABC. Natomiast Wołoszański, senior copywriter, w branży pracuje od ośmiu lat. Przygotowywał projekty dla marek takich jak Play, mBank, NN Investments Partners, IKEA, Puma, a za klip dla marki Puma, „Uliczne Legendy” został nagrodzony brązem i srebrem w KTR. Wspólnie napisali scenariusze do takich klipów jak “Kryptowaluty” Taconafide czy “Jestem kobietą” Mary Komasa + The Dumplings dla Pumy.

Dział kreacji 180heartbeats wzmocnił także Adrian Zwierzyński, który jako art director tworzy team z senior
copyriter Anną Gadecką. Zwierzyński w reklamie pracuje od ośmiu lat – wcześniej w agencjach Neon Shake Advertising, IQ Marketing, TWIN.digital collective. Pracował dla takich marek, jak Western Union, Tyskie, Wyborowa, Absolut, Warka Radler.

W ramach Talent Programu, stażowego projektu agencji adresowanego do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowani i mediów digitalowych z całego świata, staż w agencji odbywa także Helena Frias Pena. Hiszpanka jest magistrem sztuki, absolwentką szkoły kreatywności ZinkProjekt w Madrycie. W czasie studiów zrealizowała kilka projektów z zakresu grafiki, wzornictwa, ilustrowała także książki dla dzieci oraz jest autorką murala wyróżnionego w lokalnym konkursie Mural Art. Ponadto jako junior designera zatrudniono także Jana Mazura, który wcześniej odbył staż w agencji.

Obecnie dział kreacji liczy 14 osób. Zarządza nim chief creative
officer Mikołaj Sadowski, którego wspiera creative director Bartłomiej Walczuk.

Comments

comments

3
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...