Nowi kreatywni w 180heartbeats + JUNG v MATT

Jerzy Ciszewski - 17.12.2018
15

Nowi kreatywni w 180heartbeats + JUNG v MATT

Nowi kreatywni w 180heartbeats + JUNG v MATT
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG
v MATT dołączyło pięć nowych osób – m.in. seniorski team – Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański.

Przeszli z Grandes Kochonos, a wcześniej pracowali w Grey Group.
Razem z zdobyli srebrne i brązowe Innovation Ad 2018 za kampanię mBanku „Razem Najlepiej”. Dubiel, senior art director, jest laureatem Young Creatives, współtworzył kampanię IKEA.

„Ta kuchnia sprawdza się w życiu”, która została nagrodzona Golden Effie 2018, zdobył srebro w KTR
w kategorii design oraz Innovation Ad za jeden ze swoich pierwszych projektów, kampanię Nobile Saudade. Jest także perkusistą związanym z warszawską sceną niezależną skupioną wokół wydawnictwa Lado ABC. Natomiast Wołoszański, senior copywriter, w branży pracuje od ośmiu lat. Przygotowywał projekty dla marek takich jak Play, mBank, NN Investments Partners, IKEA, Puma, a za klip dla marki Puma, „Uliczne Legendy” został nagrodzony brązem i srebrem w KTR. Wspólnie napisali scenariusze do takich klipów jak “Kryptowaluty” Taconafide czy “Jestem kobietą” Mary Komasa + The Dumplings dla Pumy.

Dział kreacji 180heartbeats wzmocnił także Adrian Zwierzyński, który jako art director tworzy team z senior
copyriter Anną Gadecką. Zwierzyński w reklamie pracuje od ośmiu lat – wcześniej w agencjach Neon Shake Advertising, IQ Marketing, TWIN.digital collective. Pracował dla takich marek, jak Western Union, Tyskie, Wyborowa, Absolut, Warka Radler.

W ramach Talent Programu, stażowego projektu agencji adresowanego do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowani i mediów digitalowych z całego świata, staż w agencji odbywa także Helena Frias Pena. Hiszpanka jest magistrem sztuki, absolwentką szkoły kreatywności ZinkProjekt w Madrycie. W czasie studiów zrealizowała kilka projektów z zakresu grafiki, wzornictwa, ilustrowała także książki dla dzieci oraz jest autorką murala wyróżnionego w lokalnym konkursie Mural Art. Ponadto jako junior designera zatrudniono także Jana Mazura, który wcześniej odbył staż w agencji.

Obecnie dział kreacji liczy 14 osób. Zarządza nim chief creative
officer Mikołaj Sadowski, którego wspiera creative director Bartłomiej Walczuk.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...