Nowi dyrektorzy w PublicumPR

Redakcja PR - 28.11.2018
248

Zmiany kadrowe w białostockiej agencji

Zmiany personale w Agencji PublicumPR. Agnieszka Domanowska od listopada pełni funkcję dyrektora do spraw Media Relations, natomiast Mateusz Roszkowski został dyrektorem kreatywnym.  

„Awanse w naszej agencji to przede wszystkim bezpośrednia konsekwencja zmian, jakie zachodzą w firmie. Wraz z dynamicznym rozwojem związanym z wieloma nowymi projektami, które w ostatnim czasie rozpoczęliśmy, pojawiła się wyraźna potrzeba przebudowania struktury firmy na bardziej zhierarchizowaną. Wierzę, że zmiany pozytywnie wpłyną na wzrost efektywności pracy całego zespołu na czym zyskają nasi partnerzy, którzy zaufali nam, powierzając zarządzanie tak wrażliwym i strategicznym aspektem działalności jakim są wizerunek i PR” – mówi Janusz Mroczkowski, szef Publicum PR.

 

Agnieszka Domanowska i Mateusz Roszkowski

 

Agnieszka Domanowska to wieloletnia białostocka dziennikarka i reportażystka. Pracę w PublicumPR rozpoczęła w lutym 2017 roku. Odpowiada za kontakty z mediami. Mateusz Roszkowski studiuje zarządzanie na Politechnice Białostockiej. Fundament doświadczenia internetowego zdobywał w dziale moderacji agencji Isobar, gdzie obsługiwał takie marki jak: Johnson & Johnson, Monte, Tchibo,  BNP Paribas Banku, Cyfrowy Polsat, Disney. Swoją przygodę z Publicum rozpoczął  1 września 2016 

„Dobór osób dedykowanych do objęcia obu stanowisk był w zasadzie oczywisty i wynikał przede wszystkim z kompetencji Agnieszki i Mateusza, ich umiejętności oraz doświadczenia ale również ponadprzeciętnego zaangażowania w to, co robimy” – dodaje Janusz Mroczkowski. 

PublicumPR, to największa agencja Public Relations w północno – wschodniej Polsce. Specjalizuje się w realizacji działań PR dla sieci franczyzowych. Aktualnie obsługuje takie koncepty rozwijane w oparciu o współpracę z franczyzobiorcami jak: LodyBonano, Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy”, Makarun Spaghetti & Salad, Frytki Belgijskie, LodyPRL, Koku Sushi, Centrum Dietetyki Stosowanej. Projektowo wspierała również sieć kawiarni SO! Coffee.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...