Nowe studio graficzne z międzynarodowym doświadczeniem w Warszawie

Informacja Prasowa - 26.02.2020
160

Nowe studio graficzne z międzynarodowym doświadczeniem w Warszawie

Ideovi to założone przez Effy Budrzycką ponad 10 lat temu studio graficzne, które właśnie rozpoczyna działalność w Warszawie i specjalizuje się w komunikacji wizualnej, takiej jak projektowanie logo i kompleksowej identyfikacje marki, grafice użytkowej, projektowaniu stron WWW. Ideovi wyróżnia międzynarodowe doświadczenie – 11 lat w branży, ponad 300 zrealizowanych projektów dla blisko 200 klientów w Chinach, Szwecji, Szwajcarii, w Polsce i na Malcie.

 

– Kosmopolityczna dusza zaprowadziła mnie do Chin, gdzie mieszkałam przez kilka lat, poznając tamtejszy rynek, przeprowadzając wiele fascynujących projektów dla klientów z całego świata i poszerzając swoją perspektywę biznesową. Posiadam wiedzę i praktyczną znajomość branży marketingu i mediów komercyjnych w Polsce, Europie i Chinach. Od 2017 roku jestem też zaangażowana w kilka projektów związanych z technologią Blockchain, jako ekspert kreatywny i marketingowy – mówi Budrzycka, założycielka i pomysłodawczyni studia kreatywnego Ideovi.

Effy Budrzycka

Wśród jej klientów znajdują się m.in.: ZBX exchange, BlockBase Davos, Real Estate Coin Space czy WTO Foundation. Do najważniejszych realizacji należy m.in. obsługa odbywającego się w Szwajcarii Davos BlockBase – jednego z najistotniejszych konwentów blockchain w Europie. Dla chińskiej firmy BrandHead stworzyła zwycięski projekt, prezentowany przez 3 miesiące w prestiżowym China World Mall. Do sukcesów zalicza także współpracę z Shanghai Fashion Week i szwedzką firmą blink.se (pracującą z markami Tesco, SAS czy słynnym sztokholmskim muzeum Abby). – Mam w swoim dorobku również projekty artystyczne, takie jak współtworzenie scenografii do teledysku południowoafrykańskiego zespołu Die Antwoord, czy prace nad dziełem rzeźbiarskim Tomasza Koclęgi, zatytułowanym „Uśpieni” – dodaje Effy Budrzycka.

 

Za komunikację studia Ideovi odpowiada agencja SZAPIRO.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...