Nowe Pekao.com.pl odkrywa kolejne karty

Informacja Prasowa - 12.06.2019
154

Nowe Pekao.com.pl odkrywa kolejne karty

Na początku roku została opublikowana nowa wersja portalu Pekao.com.pl. Maksymalna płynność i intuicyjność w poruszaniu się po platformie to tylko niektóre z benefitów wynikających ze zmiany. Obecnie strona jest wzbogacana o kolejne microsite’y. Nowa wersja Pekao.com.pl powstała przy współpracy z firmą Artegence.

Nowa platforma komunikacyjna Banku Pekao to intuicyjna nawigacja, wyróżniający się layout oraz spójny system prezentacji treści na wszystkich podstronach, przekładające się na wyjątkowycustomer experience. Portal oferuje zupełnie nowe podejście do contentui ścieżki użytkownika, możliwość szybkiego dotarcia do oferty produktowej Banku z poziomu potrzeby klienta, a nie konkretnego produktu.

Pekao.com.pl posiada wyraźną tożsamość i jest spójne z obecną, nowoczesną komunikacją Banku.

W obrębie nowego ekosystemu budowane są również tematyczne microsite’y. Na początku roku opublikowano:

  1. Interaktywny raport SME: https://www.pekao.com.pl/raport-msp/
  2. Sprzedaż Nieruchomości: https://www.pekao.com.pl/nieruchomosci/

Już niebawem wdrożone zostaną:

  1. Microsite Laboratorium Innowacji
  2. Microsite dot. Kariery
  3. Nowa strona www Pekao Banku Hipotecznego
  4. Nowa strona www Pekao Leasing

-Nową witryną internetową www.pekao.com.pl wpisujemy się w strategię cyfrowej transformacji Banku Pekao S.A. Wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klientów. Do zmian podeszliśmy kompleksowo przygotowując intuicyjny i przyjazny portal. Nowa struktura serwisu zapewnia łatwy i szybki dostęp do oferty produktowej i usług banku – mówi Artur Brudnicki, dyrektor Biura Marketingu Internetowego w Banku Pekao S.A.

Pekao.com.plto też przestrzeń maksymalnie przyjazna i przystępna dla użytkownika mobilnego.Platforma jest też gotowa do personalizowania treści w ujęciu potrzeb konkretnej osoby.

Nowy portal powstał przy współpracy z firmą digitalową Artegence, która odpowiada za kompleksowe odświeżenie strony: tj. koncepcję user experience, całościowe projektowanie graficzne, a także prace technologiczne, jak jej development i wdrożenie.

-Bankowość to rynek, w którym wyjątkowo potrzebne są najwyższej jakości produkty digital oraz wszelkie innowacje. A ponieważ projektowanie dla instytucji bankowych mamy we krwi, tym bardziej cieszęsię, że wspólnie z Bankiem Pekao mogliśmy stworzyć serwis dedykowany nawet najbardziej wymagającym klientom, oczekującym coraz większej intuicyjności i płynności w kontaktach ze swoim bankiem – wyjaśnia Andrzej Szewczyk, prezes zarządu w Artegence.

Planowane są również dalsze realizacje w kontekście microsite’ów. Trwają także prace optymalizacyjne i rozwoje przy samym portalu Pekao.com.pl.

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...