Nowe pasmo publicystyczne WP

Informacja Prasowa - 29.09.2021
249

Nowe pasmo publicystyczne WP

Nowe pasmo publicystyczne WP

Wirtualna Polska wystartowała z nowym, porannym pasmem publicystycznym, na który składają się flagowe programy portalu: „Tłit”, „Newsroom WP” i „Money. To się liczy”. Emitowane jest od poniedziałku do piątku od 7:45 do 9:20 na Stronie Głównej Wirtualnej Polski oraz w mediach społecznościowych. WP rozpoczyna też współpracę z tygodnikiem „Polityka”.

Poranek w WP zaczyna polityczny „Tłit”, który prowadzą: Michał Wróblewski, Patryk Michalski i Patrycjusz Wyżga. Rządzący konfrontują się w nim z opiniami zamieszczanymi w świecie mediów społecznościowych. Następnie w programie „Newsroom WP” całą gamę ważnych wydarzeń społeczno-politycznych z zaproszonymi gośćmi tłumaczą widzom Agnieszka Kopacz, Mateusz Ratajczak i Patrycjusz Wyżga. Pasmo kończy format dbający o kondycję finansową portfeli Polaków „Money. To się liczy”, prowadzony przez Pawła Orlikowskiego oraz Mateusza Ratajczaka.

Wraz ze startem nowego pasma, Wirtualna Polska rozpoczyna współpracę z „Polityką”. Od 1 października, w każdy piątek w specjalnym segmencie programu „Newsroom WP” odbędzie się rozmowa z osobistościami świata kultury, której gospodarzami będą dziennikarze tygodnika.

Chcemy, żeby internauci zaczynali dzień od najważniejszych informacji, rozmów i opinii, a naszym celem jest dostarczanie aktualnych treści wideo na stronę główną WP. Dlatego zdecydowaliśmy się na wcześniejszy start programu „Tłit” oraz przesunięcie emisji „Newsroomu WP”. Tematy społeczno-polityczne uzupełni ekonomiczny „Money. To się liczy”, a cały blok tych trzech formatów stworzy różnorodną i interesującą propozycję dla naszych użytkowników. Tym bardziej cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z „Polityką” mówi Jacek Amsterdamski, dyrektor departamentu Wideo Online i szef Redakcji Informacji Naszym celem jest również większa synergia między poszczególnymi obszarami WP: newsowym, ekonomicznym, ale też sportem czy kulturądodaje.

Comments

comments

249
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...