Nowe, odświeżone i optymistyczne oblicze Somersby
Nowe, odświeżone i optymistyczne oblicze Somersby
Somersby prezentuje odświeżone opakowania i wdraża nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Isn’t that wonderful”. Nowa idea kreatywna podkreśla, że Somersby jest marką optymistyczną, pełną energii, otwartą, i wyznaczającą trendy.
Nowy spot w ogrodzie Somersby
Walory marki podkreśla również nowy spot, w którym grupa przyjaciół spotyka się w pięknym ogrodzie. Z właściwym dla marki dystansem i humorem z humorem przyjmują oni wszelkie niespodzianki, a przy tym doskonale bawią się w swoim towarzystwie.
Nowe opakowania wchodzą właśnie na półki sklepowe. Zmiany na marce Somersby są projektem globalnym. Nową architekturę marki stworzyła agencja Elmwood, za przełożenie projektu na opakowania odpowiada agencja Everland. Spot przygotowała agencja Grey, jego adaptacją na polski rynek sfinalizowało Work&Fun. Reklamę można już zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.
Somersby jest obecne na polskim rynku od 2012 r. i posiada dynamicznie rosnącą grupę konsumentów. Od wielu lat marka utrzymuje silną pozycję w segmencie piw smakowych. W ofercie znajdują się obecnie cztery warianty smakowe: Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime oraz nowość: Somersby Watermelon. Segment piw owocowych zanotował w roku 2018 dwucyfrowy wzrost: +22% (za: Nielsen Polska, Total Poland, Piwa owocowe, Sprzedaż Wolumenowa, MAT listopad 2018).
Spot obejrzeć można pod linkiem: https://vimeo.com/310513172/5cc69ec023