Nowe agencje w SAR!

Informacja Prasowa - 17.04.2024
211

Na pokładzie SAR nowe agencje: Fire!, Chromatique, MPL Verbum oraz MediaCore.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych stowarzyszonych do swojego grona. Na pokładzie witamy agencje: Fire!, Chromatique, MPL Verbum oraz MediaCore.

FIRE! to niezależna agencja event-marketingowa z Warszawy, skoncentrowana na projektowaniu skutecznych i ekscytujących doświadczeń wokół marek. Do grona jej klientów należą m.in. Carlsberg, Beiersdorf, McKinsey, Kruk S.A, Dr.Martens czy EA Sports.

„Dołączenie do SAR jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i ukonstytuowaniem naszych kompetencji. Jako zespół ekspercki funkcjonujący na rynku od lat, uważnie przyglądamy się rozwojowi branży. Tworząc FIRE!, wdrażamy wypracowane przez lata dobre praktyki, by być nie tylko sprawdzonym, efektywnym partnerem dla naszych klientów, ale także dbającym i wspierającym pracodawcą. Czujemy, że przyszedł czas, żeby wykorzystać zdobytą wiedzę i wziąć współodpowiedzialność za kształtowanie sektora, dlatego ogromnie cieszy nas dołączenie do sieci podmiotów, z którymi dzielimy wspólne wartości
i przekonania” Jacek Łapieniecki, partner w FIRE!.

Mediacore to agencja mediowa, która jest obecna na rynku od 2010 roku. Mediacore tworzy strategie komunikacyjne oraz realizuje kampanie zarówno dla liderów rynku,
jak i wspiera budowanie marek, które dopiero walczą o swoją pozycję. Mediacore jest marką założycielską dla Grupy Mediacore, obejmującej również agencje Jump oraz Influenter.

„Czas wielkich branżowych przełomów, a takim bez wątpienia jest czas dynamicznego rozwoju AI, to czas, w którym warto tworzyć razem. Ostatnia dekada była dla nas wszystkich okresem ciągłej zmiany (na lepsze!), a prędkość, z jaką przyspieszamy, budzi coraz większą ekscytację! Dlatego bardzo nas cieszy, że w towarzystwie tak wspaniałych ludzi tworzących agencje zrzeszone w SAR, będziemy mogli sprawdzić, co jest za zakrętem”Marcin Oleszko Member of the Board Mediacore Group.

MPL Verbum S.A. to agencja, która działa na rynku  od 1997 roku. Dziś główny obszar działalności to programy lojalnościowe, rozwiązania wykorzystujące elementy grywalizacji, aplikacje mobilne oraz gry lojalnościowe. Verbum przez ten czas zrealizowało ponad 300 zróżnicowanych programów. Obecnie prowadzone projekty toczą się nie tylko w Polsce,
ale w ponad 30 europejskich krajach. Od 2011 roku Verbum, jako pierwsza agencja lojalnościowa w Polsce, jest notowana na rynku New Connect na Giełdzie Papierów Wartościowych.

,,Dołączenie do SAR to istotny element naszej strategii rozwoju, ale i niezwykle ważna oraz pozytywna chwila w życiu naszej agencji. W ten sposób pokazujemy, że jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i chcemy poszerzać nasze horyzonty. Zależy nam na tym, aby z jednej strony dzielić się naszym doświadczeniem, a z drugiej poszerzać własne kompetencje” Marcin Katański, CEO Verbum.

Chromatique to agencja kreatywna z ugruntowaną pozycją na rynku, która od 14 lat świadczy usługi full service oraz tworzy zintegrowaną komunikację dla marek i firm z własną produkcją filmową in-house.

,,Mamy duże doświadczenie, którym możemy się podzielić. Decyzja o przystąpieniu do SAR stanowi dla nas naturalny, kolejny etap, mający na celu dalsze umocnienie przekonania, że obecnie znajdujemy się we właściwym miejscu i we właściwym czasie” – powiedział Julian Pęksa CEO i Managing Partner agencji Chromatique.

Nowe agencje w SAR!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych stowarzyszonych do swojego grona. Na pokładzie witamy agencje: Fire!, Chromatique, MPL Verbum oraz MediaCore.

FIRE! to niezależna agencja event-marketingowa z Warszawy, skoncentrowana na projektowaniu skutecznych i ekscytujących doświadczeń wokół marek. Do grona jej klientów należą m.in. Carlsberg, Beiersdorf, McKinsey, Kruk S.A, Dr.Martens czy EA Sports.

„Dołączenie do SAR jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i ukonstytuowaniem naszych kompetencji. Jako zespół ekspercki funkcjonujący na rynku od lat, uważnie przyglądamy się rozwojowi branży. Tworząc FIRE!, wdrażamy wypracowane przez lata dobre praktyki, by być nie tylko sprawdzonym, efektywnym partnerem dla naszych klientów, ale także dbającym i wspierającym pracodawcą. Czujemy, że przyszedł czas, żeby wykorzystać zdobytą wiedzę i wziąć współodpowiedzialność za kształtowanie sektora, dlatego ogromnie cieszy nas dołączenie do sieci podmiotów, z którymi dzielimy wspólne wartości
i przekonania” Jacek Łapieniecki, partner w FIRE!.

Mediacore to agencja mediowa, która jest obecna na rynku od 2010 roku. Mediacore tworzy strategie komunikacyjne oraz realizuje kampanie zarówno dla liderów rynku,
jak i wspiera budowanie marek, które dopiero walczą o swoją pozycję. Mediacore jest marką założycielską dla Grupy Mediacore, obejmującej również agencje Jump oraz Influenter.

„Czas wielkich branżowych przełomów, a takim bez wątpienia jest czas dynamicznego rozwoju AI, to czas, w którym warto tworzyć razem. Ostatnia dekada była dla nas wszystkich okresem ciągłej zmiany (na lepsze!), a prędkość, z jaką przyspieszamy, budzi coraz większą ekscytację! Dlatego bardzo nas cieszy, że w towarzystwie tak wspaniałych ludzi tworzących agencje zrzeszone w SAR, będziemy mogli sprawdzić, co jest za zakrętem”Marcin Oleszko Member of the Board Mediacore Group.

MPL Verbum S.A. to agencja, która działa na rynku  od 1997 roku. Dziś główny obszar działalności to programy lojalnościowe, rozwiązania wykorzystujące elementy grywalizacji, aplikacje mobilne oraz gry lojalnościowe. Verbum przez ten czas zrealizowało ponad 300 zróżnicowanych programów. Obecnie prowadzone projekty toczą się nie tylko w Polsce,
ale w ponad 30 europejskich krajach. Od 2011 roku Verbum, jako pierwsza agencja lojalnościowa w Polsce, jest notowana na rynku New Connect na Giełdzie Papierów Wartościowych.

,,Dołączenie do SAR to istotny element naszej strategii rozwoju, ale i niezwykle ważna oraz pozytywna chwila w życiu naszej agencji. W ten sposób pokazujemy, że jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i chcemy poszerzać nasze horyzonty. Zależy nam na tym, aby z jednej strony dzielić się naszym doświadczeniem, a z drugiej poszerzać własne kompetencje” Marcin Katański, CEO Verbum.

Chromatique to agencja kreatywna z ugruntowaną pozycją na rynku, która od 14 lat świadczy usługi full service oraz tworzy zintegrowaną komunikację dla marek i firm z własną produkcją filmową in-house.

,,Mamy duże doświadczenie, którym możemy się podzielić. Decyzja o przystąpieniu do SAR stanowi dla nas naturalny, kolejny etap, mający na celu dalsze umocnienie przekonania, że obecnie znajdujemy się we właściwym miejscu i we właściwym czasie” – powiedział Julian Pęksa CEO i Managing Partner agencji Chromatique.

 

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...