Nowa strona biura reklamy Gazeta.pl

Redakcja PR - 26.11.2018
105

Reklama.Gazeta.pl w nowej odsłonie

Do dyspozycji klientów Gazeta.pl została oddana nowa wersja strony Reklama.Gazeta.pl, która prezentuje najważniejsze informacje na temat serwisów i produktów reklamowych portalu oraz przykłady najciekawszych realizacji biura reklamy Gazeta.pl z ostatnich miesięcy.

W odświeżonej wersji strona Reklama.Gazeta.pl prezentuje najważniejsze produkty z oferty reklamowej portalu, stając się atrakcyjnym narzędziem do komunikacji z klientami. W krótkich i klarownych opisach zawarto najważniejsze informacje na temat produktów reklamowych portalu – m.in. reklam display, projektów specjalnych, materiałów wideo czy rozwiązań content marketingowych. Na stronie przedstawiono również serwisy z grupy Gazeta.pl, pogrupowane na podstawie ich tematyki. Wybrane realizacje projektów specjalnych pokazano razem z opisami i wynikami w specjalnej sekcji „Case study”.

Na nowej stronie prezentowane są także inicjatywy, wydarzenia i szkolenia organizowane przez Gazeta.pl. Informacje na ten temat są zamieszczane w uzupełnianej na bieżąco sekcji „Aktualności”.

Newsy związane z portalem i działem sprzedaży Gazeta.pl zamieszczane są również na fanpage’u biura reklamy Gazeta.pl na Facebooku.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...