Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz przypomnieć o zachowaniu bezpieczeństwa własnego i innych.
Trwająca od połowy czerwca do końca sierpnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, została oparta na piosence „Bez słów”, powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films.
Kampania jest elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestylową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, a wszystko to z zachowaniem bezpieczeństwa własnego oraz innych, w którym pomóc mogą produkty marki Durex.
W dzisiejszym świecie seks, wbrew pozorom, zaczyna coraz mniej znaczyć w naszym życiu. Mało o nim mówimy, nie potrafimy się nim cieszyć, jesteśmy zakładnikami powszechnego odbioru seksualności wykreowanego przez pornografię. Jako globalny brand, który seks ma w swoim DNA, chcemy być dobrym przykładem i jasno pokazać, że seks jest obecny w naszym życiu i powinniśmy się nim cieszyć w odpowiedzialny sposób. Projekt Gorące Letnie Noce oraz współpraca z młodymi, świadomymi ludźmi, jakimi są Justyna Święs i Kuba Karaś z The Dumplings, to dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.
Zaangażowanie do projektu artystów młodego pokolenia to krok w stronę młodych, pełnoletnich odbiorców. Przy ich wsparciu marka przekazuje wartości, z którymi wspólnie się utożsamia. Chęć bliskości, intymność, emocje, potrzeba zrozumienia i wsparcia drugiej osoby oraz poczucie akceptacji – o tym wszystkim w tekście „Bez słów” opowiadają artyści. Marka Durex w sposób naturalny wpisuje się w ten świat, stając się pomocą w zachowaniu ostrożności, bezpieczeństwa, a co za tym idzie również zdrowia.
Konsumentami Durex są wszyscy uprawiający seks, dlatego komunikacja marki jest bardzo różnorodna. Dla podkreślenia zróżnicowania, do klipu zostały zaangażowane pary w różnym wieku i o odmiennych preferencjach. Pokazuje to jednocześnie, że temat seksu dotyczy wszystkich w równym stopniu, a wiek, staż związku czy płeć nie mają znaczenia.
By jak najlepiej oddać autentyczność relacji par, w klipie wystąpiły osoby bez doświadczenia aktorskiego, na co dzień będące w realnych związkach. Występowali oni w normalnych warunkach, które wszyscy mogą kojarzyć ze swojego życia. Dzięki takim okolicznościom występujący nie musieli grać i łatwiej było im zachowywać się naturalnie, a realizatorom umożliwiło uchwycenie łączących ich uczuć oraz intymność. W scenach w naturalny sposób pojawiają się produkty Durex, po które sięgają pary. Zabieg ten podkreśla, aby zawsze pamiętać o zdrowiu i bezpieczeństwie swoim oraz bliskich. W dzisiejszym świecie bezpieczny seks jest wyrazem odpowiedzialności oraz troski zarówno o siebie, jak i partnera. Przy okazji marka przypomina, że odpowiednio dobrane produkty mogą dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań, pozytywnie wpływając na wzajemne relacje.
Link do wideo: https://youtu.be/N-vYyTuzIOo
The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]
Tekst: Justyna Święs
Muzyka: Kuba Karaś
CLIENT: Durex
Senior Brand Manager: Justyna Dadał
CAMPAIGN IDEA:
Agency: Feeders Agency | www.feeders.agency
Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski
Art Director: Konrad Wullert
Copywriter: Łukasz Szczybelski
Graphic Designer: Jagoda Gizińska
Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]
Agency Producer: Agnieszka Fatek
Creative Support: Adam Czartoryski
VIDEO:
Production House: Papaya Films
Director: Daniel Jaroszek
Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski
DoP: Kuba Burakiewicz
Producer: Maciek Szrek
Production Manager: Julia Guz
Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
Edit: Maciej Kozłowski
Postproduction: Badi Badi
Post Producer: Maria Jękot
On-Line: Karolina Mateusiak
Colorist: Anna Sujka4