string(136) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/assorted-blurred-background-boutique-994523-1200x500.jpg');"
string(110) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/assorted-blurred-background-boutique-994523-1200x500.jpg"
Marta Kaleta-Domaradzka objęła nowo utworzone stanowisko
Marta Kaleta-Domaradzka została starszą specjalistką ds. PR-u i marketingu w Grupie Domodi. Zajmie się przygotowaniem strategii wizerunkowej dla Domodi.pl na 2019 rok, a także bieżącą realizacją strategii komunikacji oraz działań marketingowych online i offline, budowaniem świadomości marki wśród użytkowników, utrzymywanie kontaktów z mediami i influencerami oraz prowadzenie akcji promocyjnych.
Poprzednio Kaleta-Domaradzka pracowała w agencji Komunikacja Plus, gdzie zajmowała się bieżącym doradztwem PR dla klientów, komunikacją kryzysową oraz projektami z obszaru employer brandingu.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
