Nowa starsza specjalistka ds. PR-u i marketingu w Domodi

Redakcja PR - 28.11.2018
179

Marta Kaleta-Domaradzka objęła nowo utworzone stanowisko

Marta Kaleta-Domaradzka została starszą specjalistką ds. PR-u i marketingu w Grupie Domodi. Zajmie się przygotowaniem strategii wizerunkowej dla Domodi.pl na 2019 rok, a także bieżącą realizacją strategii komunikacji oraz działań marketingowych online i offline, budowaniem świadomości marki wśród użytkowników, utrzymywanie kontaktów z mediami i influencerami oraz prowadzenie akcji promocyjnych.

 

 

Marta Kaleta-Domaradzka

 

Poprzednio Kaleta-Domaradzka pracowała w agencji Komunikacja Plus, gdzie zajmowała się bieżącym doradztwem PR dla klientów, komunikacją kryzysową oraz projektami z obszaru employer brandingu.

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...