Nowa rola Joanny Oczkowskiej w Multikino Media

Informacja Prasowa - 05.07.2021
124

Nowa rola Joanny Oczkowskiej w Multikino Media

Nowa rola Joanny Oczkowskiej w Multikino Media

Od czerwca br. Joanna Oczkowska pełni obowiązki Dyrektor Zarządzającej Multikino Media – brokera reklamy kinowej.

Joanna Oczkowska jako p.o. Dyrektor Zarządzającej jest odpowiedzialna za cały obszar działalności brokera reklamy Multikino Media, w tym również dział sprzedaży korporacyjnej.

Cieszę się, że Joanna w tak trudnym dla nas roku zdecydowała się podjąć wyzwanie pokierowania całym zespołem Multikino Media. Doceniam jej dotychczasowe osiągnięcia jako Dyrektor Sprzedaży i obsadzenie jej w nowej roli było naturalnym wyborem. Uważam, że jako p.o. Dyrektor Zarządzającej, wykorzystując potencjał kinowych premier, poprowadzi nas w krótkim czasie do osiągania wyników z czasów przed pandemią. – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Z końcem maja br. wznowiły działalność wszystkie kina sieci Multikino i Cinema3D, znajdujące się w ofercie Multikino Media. Od tego czasu multipleksy dostarczają widzom bogatego repertuaru filmów, które czekały na kinową premierę – zaczynając od produkcji „Cruella”, przez „Godzillę vs Kong” i horror „Ciche miejsce 2″, a kończąc na premierowym blockbusterze „Szybcy i wściekli 9″. W najbliższych tygodniach na wielkim ekranie pojawią się między innymi takie hity jak: „Czarna Wdowa”, „Kosmiczny mecz: nowa era” oraz „Wyprawa do dżungli”. Druga połowa 2021 roku będzie obfitowała w jeszcze większe hollywoodzkie blockbustery, – zwłaszcza czwarty kwartał 2021 z nowym „Top Gunem”, najnowszymi przygodami agenta 007, „Diuną” czy „Matrixem 4” i naszymi rodzimymi produkcjami – nowymi filmami Wojciecha Smarzowskiego czy Patryka Vegi.

Nasze prognozy na najbliższe miesiące są  optymistyczne, głównie za sprawą filmów, które czekały na pojawienie się na wielkim ekranie. Wraz z ponownym otwarciem kin odradza się również rynek reklamy kinowej i wraz z widzami do kin powracają reklamodawcy. Okres zamknięcia multipleksów wykorzystaliśmy przede wszystkim na przygotowanie nowych, atrakcyjnych ofert dla naszych klientów i już pierwsze tygodnie wznowionej działalności pokazują, ze duża cześć reklamodawców tęskniła za kinem w nie mniejszym stopniu od widzów. – dodaje Joanna Oczkowska, p.o. Dyrektor Zarządzającej.

 

Joanna Oczkowska związana jest z Multikino Media (dawniej Biuro Reklamy sieci Multikino S.A.) od 2004 roku. Wcześniej obejmowała stanowisko Dyrektor Sprzedaży.

 

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...