Nowa osoba na pokładzie Catvertisera

Informacja Prasowa - 11.01.2018
17

Nowa osoba na pokładzie Catvertisera

Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.

Natalia swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w Online Advertising Network, gdzie początkowo odpowiadała za współpracę z wydawcami. Następnie, na stanowisku Account Executive do jej obowiązków należała także optymalizacja działań, nadzorowanie i raportowanie przebiegu kampanii. W ostatnim czasie była związana z Connectmedica, w której zajmowała się prowadzeniem projektów digitalowych oraz odpowiadała za kontakty z klientami z branży farmaceutycznej.

Natalia jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

W Catvertiser do zadań Natalii należy wspieranie zespołu w zakresie optymalizacji kampanii pod względem kosztów i konwersji w mediach społecznościowych oraz tworzenie zestawień i analiz z kampanii. Dodatkowo, będzie odpowiedzialna za tworzenie mediaplanów, weryfikację poprawności kreacji oraz przygotowanie raportów z prowadzonych działań.

Witamy Natalię wśród kotów! Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej firmy i stały wzrost liczby kampanii na Facebooku, które prowadzimy dla naszych Klientów, takie wzmocnienie jest dla nas niezwykle cenne. Wierzę, że doświadczenie Natalii, jej zdolności analityczne oraz nowe pomysły, które wniesie do naszego zespołu, przyczynią się do udanego debiutu giełdowego Catvertisera, jeszcze przed końcem 2018 roku – dodaje Marcin Hołyst CEO Catvertiser.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...