Nowa odsłona Agencji Grow

Informacja Prasowa - 19.07.2019
71

Nowa odsłona Agencji Grow

Marka Grow urosła pod skrzydłami Studia Wiedzy, które od ponad dekady inspiruje, edukuje i integruje polskich HR-owców. Studio Wiedzy słynie m.in. z wydawania portalu HRnews.pl, organizowania licznych wydarzeń dla branży HR (m.in. HRFACTOR, Modern Employer, HRnaŚniadanie, Brunch EB, Narzędziownia HR, Employer Brand Leaders Training) czy przygotowywania cyklicznego raportu #TrendyHR. Studio Wiedzy stoi też za sukcesem agencji employer brandingowej GrowHR.

Teraz firma postanowiła zunifikować swoją komunikację i przedstawić wszystkie kompetencje pod jedną marką. W ten sposób powstało Grow.

Zależy nam na podkreśleniu wartości, które były tożsame z naszymi markami już wcześniej, ale nigdy głośno ich nie komunikowaliśmy. Czasem chodzi tylko o uwolnienie drzemiącego potencjału, prawda? I tak zrodziła się idea zunifikowania stylu naszej komunikacji i zaprezentowania wszystkich posiadanych kompetencji pod jedną marką (niektórzy nazywają to zjawiskiem marki parasolowej). Teraz więc rozkładamy przed Wami wielobarwny parasol naszych doświadczeń, o dużej średnicy ogólnopolskiej, odporny na nijakość czy niedoskonałość, a co ważne, na każdą biznesową pogodę i niepogodę” – wyjaśnia Łukasz Jarota, Dyrektor Zarządzający.

Grow zajmuje się nie tylko działaniami z obszaru HR i EB, z którymi to głównie dotychczas kojarzone było Studio Wiedzy. Agencja specjalizuje się również w działaniach w mediach społecznościowych czy z zakresu szeroko pojmowanego digitalu. Od roku rozwija też zespół public relations i wspiera klientów w projektach PR-owych.  

Obecnie z Agencją Grow współpracują takie marki, jak: MARS, Vision Express, Link4, PLAY, innogy, So! Coffee, Inmedio, Relay, Aelia Duty Free, CRH, Grupa Żywiec, Nielsen, LINK4, MC2 Innovations, Westhill Consulting, ReBuy Polska czy 4Results.

„Zdaliśmy sobie sprawę, że będąc pochłonięci naszym wyścigiem asapów, raportów, realizacji i kalendarzy, zagapiliśmy się i nie zadbaliśmy o swój własny wizerunek (w końcu szewc bez butów chodzi). Dziś przyszedł czas, by to naprawić” – podsumowuje Łukasz Jarota.

Strona www: https://agencjagrow.pl/

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...